fredag 18. august 2017

Hvordan strikke en genser

Flere av våre gensere med raglan strikkes ovenfra og ned. Det gjør vi for at det er enkelt og for at man lett kan tilpasse plagget: særlig lengden på bærestykket, . Garn som kan virke ganske like kan være svært ulike å strikke. Hvis du skal lage en genser er det lurt å velge et garn som du liker å strikke , og . For at du skal kunne telle maskene dine, er det en fordel å vite hvordan du ser.

For meg er strikking ren meditasjon og noe jeg elsker. Her har jeg laget flere strikkeoppskrifter som skal passe deg som er nybegynner, nettopp. Hvordan montere, sy sammen plagget.


Her er det noe å lære for den avanserte og for nybegynneren. Se videoleksjoner og få oppskrifter og inspirasjon! Sørg for at du har rett pinner til rett garn - ellers kan en liten genser fort. Dette er en enkel måte å strikke hette på.


I denne DROPS video viser vi hvordan man strikker en genser ovenfra og ned på rundpinner.

Her ser du trinn for trinn hvordan du strikker en raglangenser. Musikk: Gina Nyquist to pinner er en. Lær å strikke sokker, genser og bukse.


Du strikker hetten separat, og syr den på genseren etterpå. Strikkehjelpen er for deg som er nybegynner innen strikking. Jeg strikker Ingen Dikkedarer- genser nå, den er også enkel og grei å . Koble av og strikk deg en lekker genser til våren. TRENDY STRIKKEGENSER : Finn frem strikkepinner og garn, og du kan. Jeg har lenge tenkt på å strikke en genser fra halsen og ne men har liksom ikke turt å begi meg ut på et slikt prosjekt.


Mønsteret til genseren var. Del din strikkegenser med MinMote på Instagram ved å tagge bildet ditt. Vil du være med å strikke en raglangenser ? Raglan er kanskje den enkleste måten å strikke en genser på.


Med enkle fellinger og lite . Et strikkekurs for deg som vil lære å strikke og som ønsker å starte med noe som er spennende å lage. Jeg forstår godt hvordan det er å ikke mestre noe.

Når du skal strikke en genser om til en jakke, er det egentlig ingen. I hovedsak fordi justeringsmulighetene er så store, både med tanke på å bruke restegarn uten å være redd for å gå tom, endre designet, strikke. Mariusgenser str år man kan jo bare lure på hvorfor.


Gå til ein garnbutikk, sei at du skal ha garn til ein genser og ca. Alt fra genser til deg selv, babysett og lue til kluter, putetrekk og strandveske. Her skal jeg vise dere hvordan jeg bruker en lang rundpinne i steden for strømpepinner. Her strikker jeg det ene beinet på en liten barnetights.


Nå trenger jeg å forlenge bolen. Genser strikket nedenfra og opp. Jeg tenker plukke opp over vrangborden, klippe av og strikke.


Men det er ikke helt likegyldig hvordan du forlenger eller forkorter. Er genseren kun strikket i én farge og uten mønster er det ikke fullt så mye .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg