torsdag 3. august 2017

Drikkelek for 2

Her finner du både kjente drikkeleker , og noen du kanskje ikke har hørt om før. Utvis varsomhet og drikk på en forsvarlig måte. Er det noen som vet om en drikkelek for to personer?


Ess, spar- , tabbe, stjeling av den andres bygg, slutten og flest spar gir et poeng hver, . Drikkeleker - din favoritt? Sosial prat og humor innlegg 7. Den beste drikkeleken du vet av! Hus og hage innlegg 27. Flere resultater fra forum.


Alkoholanbefaling: Øl, cider, rusbrus. Her er en drikkelek som kan ta helt av. På Howard og Christina sin . Erik Auranaune (20) og noen kompiser møttes til et lystig lag i januar. Gutta bestemte seg for å ta noen drikkeleker for å få opp stemninga.


Raden med kort er rad den med er rad osv. OT-baren: Klar for å lage norges råeste drikkelek ? Jeg trenger forslag til forskjellige drikkeleker som dere anbefaler. Her kommer en rekker drikkeleker man kan spille med kort. Man kan også velge å gi en slurk til en spiller og til en annen, dersom man synes han ligger litt.


Hvert kort har en regel som blir bestemt før drikkeleken begynner. Begynn å tellle fra 1- -3. Hvis vedkommende sier Bøsh så snur man . Noen som kan noen kule drikkeleker som får fart på festen? Vi lekte en drikkelek hvos jeg tapte, og det gikk ut på at jeg måtte drikke vodka shots.


Jeg hadde ikke helt skjønt regelene før vi begynnte å spille, og jeg . Förstemann trekker et kort, og legger det på bordet så alle ser det. Jeg vet ikke om jeg liker ting pakket, eller om jeg liker å egentlig kun eie -ting. Nei, I need it all, more is more.


Jeg var bare nødt til å vise dere . Vi blir derfor skikkelig glad om du hvitlister TV slik at vi kan fortsette å. Den ultimate drikkeleken for lifsglade folk :p. Med drinker i hendene introduserte de publikum til en ny drikkelek. Ny drikkelek du kan prøve?


Lege og professor Ingvard. Each player decides which of the two current players fits the . For hvem er du egentlig hvis . I andre episode spiller gutta pekeleken og Sigurd har spionert på Anders sin date! I tillegg kommer en influencer som viser seg å ha onde planer. No signup or install required. Såå, hvem er klare for å bli BØRST?


Børst er den nye norske drikkeleken ! HolmsethLieth Productions er stolte av å legge til en ny dimensjon på vorset. BEER PONG Generelle regler: spillere pr lag, baller per spill Hver spiller på begge lag har kast hver pr runde kopper per side formet i en tett trekant .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg