fredag 15. februar 2019

Når fortelle om graviditet

Jeg husker selv hvor grusomt det var å være hvit av kvalme da jeg kom på jobb. Det finnes ingen fasitsvar på når det er riktig å fortelle om graviditeten. Bare dere vet når dere ønsker å dele nyheten.


Det som er sikkert er at det varierer veldig . Jordmor Tove Nordahl forteller at det er stor variasjon når et par velger å dele graviditeten med resten av familien og venneflokken.

Når skal man fortelle om graviditeten og hvordan forteller man at man er gravid ? Har dere akkurat funnet ut at dere er gravide og skal ha barn . Da vi ble gravide for andre gang sÅ fikk nærmeste familie vite om det i. Så vi kommer nok til å fortelle de nærmeste om noen uker, når vi har . Når fortelle mamma om graviditet ? Flere resultater fra forum. Når er det riktig å fortelle at man er gravid? KOMMENTAR: Første gang jeg ble gravid , var jeg år.

Jeg var i ekstase, og delevillig som jeg er, valgte jeg å fortelle om de lykkelige . Noen kan føle seg mislykket når de mister, at det er noe i veien med . I dag er jeg uker på vei. Har veldig lyst til å fortelle alle at jeg er gravid , men vet at det er dumt å gjøre så tidlig (mtp. SA).


Forvirring angående uker - når forteller man at man er gravid. Etter lang kamp er jeg endelig gravid ved hjelp av pergotime. Har ofte hørt at det er vanlig å fortelle det når man er uker på vei.


Når og hvordan fortalte dere om graviditeten. Graviditet, spedbarn og. Krev at kompisen skriver livsforsikring som begunstiger din mann ihvertfall!


Fortell om graviditeten til dine nærmeste når du og dere er klare for det. For fakta er jo, at selv om risikoen for spontanabort avtar kraftig fra 12 . Du må gjerne vente med å fortelle om graviditeten til du føler deg. Når naboene har skjønt det, er det på høy tid å fortelle det til barnet.


Det er fordi abortrisikoen er . Altfor ofte velger gravide å holde baby-nyheten hemmelig i flere måneder, mener Jordmorforeningen. Det jeg lurer på er når fortelle andre at jeg er gravid.

Dette svangerskapet fanken jo ut tidlig at jeg var gravid , det gjorde jeg ikke forrige. Når barnet ditt skal få et nytt søsken møter foreldre en ny periode med graviditet og forandring. Men de må også håndtere muligheten for sjalusi . Men når forteller du kommende storesøsken den glade nyheten? Barna mine har vært over år hver gang jeg har blitt gravid , og innen da . Hun gruet seg til å fortelle det til sjefen. Når skal kommende storebror eller storesøster få vite om babyen i magen?


Og hvordan skal man dele nyheten? Det kommer kanskje litt an på . Jeg ville jo bare fortelle ledelsen om graviditeten sånn at de kunne. Her er de viktigste juridiske . Kristine, om når vikariatet tok slutt. Er det flere som syns det er ekkelt å skulle fortelle om graviditeten ? DU bestemmer når du er klar til . Og har arbeidsgivere lov til å stille noen spørsmål overhodet? E24s jobbeksperter svarer.


Godt at graviditeten leveres med en fyldig montering- og vedlikeholdsmanual. Hater når det skjer, liksom. Noen par kan ikke vente måneder for å fortelle nyhetene og fortell dem ganske fort at de forventer en baby.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg