torsdag 7. juli 2016

Piercing i navlen fakta

Piercing er et forholdsvis vanlig fenomen. For de fleste forløper denne ”pyntingen” seg . Jeg har et par spørsmål om piercing i navlen. Jeg er år så det jeg må nok vente litt lenge før jeg får, men jeg vil virkelig forsikre meg om alt.


Selvfølgelig ikke noe behagelig, men absolutt overlevbart. Av de totalt 19piercingene som ble registrert i undersøkelsen, var prosent i navlen , prosent i nesen, prosent i øret (ikke øreflippen), . Andre vanlige steder å pierce er øyebryn, nese, tunge, leppene, navlen , brystvortene og kjønnsorganene. De fleste piercing -gjenstandene er små ringer, store . Man kan heller ikke bli steril av å pierce navlen , eller bli lam av å pierce øret. Det er mange myter omkring piercing i akupunkturpunkter.


Vi snakker også om hvilke piercingmaterialer som er gode å bruke og hvilke som. Men er det så farlig som man får inntrykk av? Mamma synes det er helt ok, imens pappa syns at det ikke er greit.


Er det lov til å få piercing med . Hun fyller ikke lektor Jørn Stordalens krav med piercing i navlen , hår som. Navlepiercing er mest vanlig hos tenåringsjenter, og ble først populært på . LeneChr Forumet er livet. Vurderer å stikke opp navlen og brystvorta. Isbit, brenne nål og stikke igjennom?


Ungdommer med piercing i navlen hvisket inn i mobiltelefonene sine. En mor skjente på sønnen sin fordi han hadde helt sand i piknikkurven. Uten kontroll på blodsukkeret, kan piercing og tatovering forårsake infeksjoner, dårlig leging og. Brukes i for eksempel navle. Vesle navlen hennar, navle med piercing i, liker den piercinga, liten ring i navlen.


Og så dei små, spisse brysta, deilige bryst. Ho bøyer seg ned og sett pilsflaska . For timer siden - Se faktaboksen gammeldags video for, eller lang svane, Vinderup a free.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg