onsdag 6. juli 2016

Syden med baby

Planlegger du sydentur med babyen ? Her er gode råd og tips på veien! Man skulle kanskje tro at en baby som ble fullammet ville være skånet fra slike. Mange foreldre vil gjerne ta med seg sine spedbarn til Syden.


Det er ingenting i veien for å ta med minstemann på sydentur til land i Europa så lenge du tar enkelte forholdsregler.

Litt planlegging kan også være med på å . Prinsens sutteklut og prinsessas favorittsmokk. Bleier, babymat og våtservietter. Listen blir lang når kofferten skal pakkes for tur. Setter du egne eller barnets behov først?


Kan vi koke flasker på hotellrommet? Selger de bleier i Syden ? Hvorvidt du føler deg klar for en utenlandstur med babyen er selvfølgelig veldig .

Hei, Jeg er alenemor til en gutt på snart fire år. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en barnevakt i Oslo? Jeg må jobbe litt helger og en . Jeg gir deg både mine erfaringer fra å reise på sydentur med baby og en anbefalt pakkeliste. Jeg kan med hånden på hjertet anbefale å reise . Med noen smarte grep kan du unngå sykdom og få noen herlige uker med fornøyde småbarn i Syden. Så klart det går an å reise med en baby ! Hvis dere reiser til Syden , bør dere velge et hotell eller en leilighet med aircondition – men husk å slå den av om . Tenker du på å dra til syden med baby eller små barn får du både råd og tips som kan gjøre turen tipp topp for både store og små.


Da vi bestemte oss for å ta med Lillegutt på måneder til Syden , var det flere skeptikere som hevet øyebrynene en tanke. Har endelig bestemt oss for å reise en uke til syden med vår lille sønn. Chantielle skrev: Link ,den i Snertingdal så koselig ut synes jeg Og herlig med stor tomt Enig.


Og innen rimelig rekkevidde. Les mer på vår side om å reise med baby. Synest folk her at å reise til syden (Mallorca) når ungen er mnd er litt tidlig?


Vi reiste til Gran Canaria i vinterferien med vår gutt som da var mnd. Bodde på Bahia Felize, Blue .

Pakkeliste for baby til sydentur. En hel mnd siden vi kom hjem fra Grand Canaria. Det har vært en kald og mørk vintermåned men nå er det . Han bruker Pampers Baby Dry, så det bør jo ikke være vanskelig å få tak i der nede. Hvordan er det med babymat? Han kommer primært til å spise det vi spiser , . Hva er det viktigste å ta med?


Jeg har aldri vært i syden før, så er ikke helt sikker på hva jeg må ta med til de små, og forsåvidt til meg som. Barnas favoritthotell på Mallorca - Familieferie på Krk - Her bor du best i Barcelona - Barnas valg på Gran Canaria - Parga for barnefamilier . Syden med baby 2mnd Skal til syden me lille på rett over 2mnd. Jeg tenker å legge ut vår pakkeliste til lillepia som da var mnd og vår erfaring Utgangspunktet var baby på mnd i Grand Canaria i januar. Feriesesongen er i gang og det er helt sikkert mange slitne mammaer og pappaer som drømmer om sydenferie, men . Reise til syden med baby.


Det bør ikke være noe i veien for å la babyen duppe seg i plaskebassenget. Vi i Mamma har laget mange reisereportasjer for barn, og på mange av de typiske .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg