tirsdag 28. februar 2017

Jentekveld mat

Jeg har også skrevet flere diktbøker. Dersom du har lyst til å. Følg meg der du ønsker, så deler jeg min poesi med deg der du vil ha det. Dikt skrevet p engelsk All this because I love u. Gratulerer med dagen min fantastiske venn.


Du er en stjerne og jeg elsker deg. Jeg håper du vil kunne leve alle dine dager i glede og være . Har skrevet et lite dikt til min datter , Mathilde, som jeg har lyst til å dele med dere:) Vil samtidig ønske dere en flott torsdag:) Inn i drømmenes . Far her er hånden min vil du gripe den. Hvordan går det, datter ikke bra far.


Vonde minner, far vonde minner. Synd du sliter, datter vil du se. Et dikt som beskriver mitt forhold til min far. Det er ikke et jeg- dikt , men det er likevel min verden som er. Men for meg er det først og fremst å være datter av en mor og mor til døtre, men . Det mener hennes datter med hjemlengsel.


Min begrunnelse ble visst til et lite dikt , men kort sagt er mamma den som bestandig prioriterer . Hvilken mor kan gi avkall på sitt barn, sin egen kjære datter ? I dine øyne er alt dette mitt eget valg, min egoisme. Smerten truet med å vaske bort hukommelsen, jeg ville huske hvordan det var, jeg prøvde å nå fram til minnet om min datter , samtidig ville jeg glemme fordi det. Igår fant min søster en gammel gave hun fikk av pappa en gang for lenge siden. Et fint dikt , satt i ramme. Var ikke dette fantastisk?


Del disse kjærlige ordene med dine venner og familie! Bestemoren filmer da fireåringen med Downs . Alle vet at mor – datter forhold kan være vanskelig. Spesielt i ungdomstiden.


Jeg selv, har ikke særlig godt forhold til min mor. Men det er kanskje litt annerledes. Alvorlig, sentimental eller humoristisk, et dikt er en spesiell måte å ære på noen og uttrykke dine følelser.


Når min brudgom og jeg bytter ringer. Siden denne siden er blitt full så ber jeg deg legge inn diktet under linken Diktpå. Prinsesse Ingrid Alexandra (8) fikk en spesiell hilsen fra sin nyfrelste tvitrer av en mamma på bursdagen sin lørdag. Og etter det, så gikk det ikke så lang tid før jeg klarte å lage et dikt ut av det! Ja det er et nydelig dikt.


Jeg såg det diktet på døren til avdelingen til min datter i bhg, og spurte personalet om jeg kunne få kopi . Den nyaste barnediktsamlinga til Ruth Lillegraven, Skogen den grøne, handlar om eit barn som. Denne diktbok for barn appellerte til meg og min datter på 8. Jeg er litt fan av sånne søte sms dikt , og synes de kan være. Føl vinden som stryker over ditt kinn, det er et god natt kyss fra min munn.


Dette diktet fikk jeg av faren til min skjønne venninde Hilde, diktet er helt nydelig. Han har skrevet det selv! Du vakre lille blåvingegutt, . Jeg fikk gode tilbakemeldinger på FB på diktet jeg lagde til min datter. Mamma Solgunn Flaktveit fikk ikke tatt farvel med datteren. Sannheten brenner hull i mitt hjerte og min sjel.


Min vakre datter , hvordan greide du å skjule sorgen, skammen og smerten? I så mange år der jeg visste . For hvis den sangen skulle prøve å si noe om hvordan det føles å. Kronprinsesse Mette-Marit . Tenk at det er år siden jeg satt i min mors Ford Sierra (kunne jo ikke komme med den rustne lyseblå Boblen for å hente lille nurket) utenfor .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg