tirsdag 28. november 2017

Til mor dikt

I og med at jeg hadde lett etter oppskrifter og ikke fant noen, så måtte jeg prøve å finne noen kilder jeg kunne spørre ut. Strilegenseren, en av våre nyeste gratisoppskrifter i. This Pin was discovered by Silje. Discover (and save) your own Pins on Pinterest.


Vi viser kun et lite teppe.

Du må også lese oppskriften i tillegg til å se videoen. Du finner oppskrifter med. Garn: knit me merinoull. Både garn og oppskrift finner du i min nettbutikk.


I oppskriftene står det ofte at man skal strikke med 2-trådsgarn på. Nøstebarn har også mønster på et sjal etter modell av teppet, men med et enkelt mønster laget av masker som. ULLGARN OG STRIKKEOPPSKRIFTER.

To oppskrifter på votter til amandaprosjektet fra Tove Fevangs blogg. Last ned strikkeoppskrift som PDF – helt gratis ! Langlue og volangskjerf. Teppet er i dobbel nøstebarn merino.


Avløpsrør og deler muffe. Gratis oppskrift på barnehagevotter. Både på nettsidene til nøstebarn og på Norli. Men kan tipse om garnstudio. Direkte link til GRATIS OPPSKRIFT.


Det kan alternativt brukes 2-tråds Merinoull lagt . Boka Strikk til nøstebarn kom i og vart ein formidabel suksess. Kathrine Gregersen har utvikla nye oppskrifter og laga boka Strikk meir til nøstebarn. Her er oppskrifter på mjuke genserar og bukser, vottar og sokkar til babyar og større barn,.


Du mottar jevnlig klubbens GRATIS medlemsblad med en fyldig presentasjon av . Her er litt ulike oppskrifter: Madam Møller babysokker fra Nøstebarn med knyting: Madam Møller babysokk. Der finner du også gratis oppskrifter , strikkevideoer osv.

Heldress - oppskrift fra Nøstebarn. Strikk til Nøstebarn har mange oppskrifter til barn strikket i deilig ullgarn, så her er er . Noen som vet hvor jeg kan finne et enkelt (les: ENKEL) mønster på omslagsjakke til baby, ca mnd? Har funnet en på nøstebarn ( gratis ) i 0-2 . No nøstebarn gratis oppskrift 29. Etter jeg strikket genser i Alpaca fra Drops hadde jeg igjen en del nster i bltt, jeg synes den fargen . I bloggen til butikkjeden Nstebarn finner du flere gratis strikkeoppskrifter til store og sm Patterns Nstebarn Leaflets Strikkeoppskrift . Inspirasjon, tips og råd. Det var Charlotte Boysen, der fandt denne pin.


Find (og gem) dine egne pins på Pinterest. Nøstebarn har en del gratisoppskrifter liggende på nett og der fant jeg denne oppskriften på lang lue som jeg har strikket til Ida. Boka inneheld flest oppskrifter til barn og fleire til vaksne enn den første boka, men også gode. Du mottar klubbens medlemsblad GRATIS , med en fyldig presentasjon av . Ladda ner stickmönster som PDF (norsk tekst ) – helt gratis ! Oppskrifter til prematur . Denne strikkeboka inneheld oppskrifter til dei populære strikkeplagga frå Nøstebarn -butikkane.


Denne Pinnen ble oppdaget av Irene Solberg. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Mor Signe nøstebarnteppe i alpakkasilke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg