onsdag 31. mai 2017

Lær å hekle bestemorruter

Tusen takk for at du både lærte meg og hekle og lage. En introduksjonsvideo på hvordan lage bestemorruter etter ønske fra. I denne videoen lærer du hvordan du skal hekle luftmasker, kjedemasker, fastmasker,. I denne DROPS video viser vi hvordan vi hekler bestemorrute med fargebytte. Ta en titt her og se hvordan du kan klare å slike søte ruter.


Snart kan du lage et lite teppe! Den første staven lager du ved å hekle to luftmasker. Drømmer du om å lære å hekle ? Bestemorruter , eller oldermorruter som noen foretrekker, kan lages på utallige måter. Så vil jeg hjelpe deg på veien med denne nybegynnerguide. Finn videoer som illustrerer de mest brukte . Tirsdag januar kl 18.


Denne linken vil lære deg å hekle. Jeg er ferdig med min første bestemorrute ,. Ha ein flott dag og kos deg med bestemorrutene :0). Blir spennende å se om jeg . This listing is only a PDF PATTERN, not a finished product ! This is applique crochet pdf pattern to . Men jeg har veldig lyst til å lære meg å hekle bestemorruter da! Jeg har så innmari lyst å lære meg det skikkelig. Skrytetrd) og kan finne oppskrifter Strikkede, heklede og hakkede.


Lær å hekle bestemorruter. Teppet som er heklet i bestemorruter, heklet jeg i . Du bør kanskje begynne med noe annet enn bestemorruter. Og så blir det sannsynligvis . Oldemorsruter er en moro fargelek, enten du vil bruke opp restegarn, eller kjøpe gran som matcher sofaen.


Siri lærer deg å hekle oldemorsruter og å feste tråder . TA EN TITT PÅ VIDEOEN OG SE HVORDAN DU KAN KLARE Å HEKLE SLIKE SØTE RUTER ! SNART KAN DU LAGE ET LITE TEPPE! Når du først lærer å hekle , er det nyttig å ha nybegynnere hekle mønstre å jobbe med. Hobbyeske med hekleutstyr. Les mer om Egmont lag dine egne bestemorruter. Lag en fargeglad veske . Videoer: lær å strikke - lær å hekle.


Gratis hekleoppskrift på teppe i bestemorruter også kalt oldemorruter. Hva om vi kunne lære mennesker som sitter på gata å hekle ? Ved å sende heklede bestemorruter til Arbeidsrommet til Kirkens Bymisjon i . Er det mulig for meg å lære ? Tror ikke det er problem med å hekle like store ruter ? Ja, du kan lære deg å hekle. Dersom dette fristet, og du ikke har en god venninne som kan lære deg å hekle bestemorruter , anbefaler jeg en titt på denne linken her. Den ultimate guiden til bestemorruter - Margaret Hubert.


Hekling og hakking til kjøkkenet : lær deg grunnteknikkene. Vi starter med de helt grunnleggende maskene, og begynner på et par myke og varme .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg