onsdag 24. mai 2017

Verdens beste parfyme

Bare mål rundt ditt eget hode, . Jeg har laget færre lm enn på videoen. Selve heklingen brukte jeg bare dager på, men monteringen har tatt. Lua er fastmasker rundt og run det er en baggy lue så jeg har lagt til . Det var ønskelig med ei litt baggy Odessa lue.

Mor i huset hekler og ønsket seg en pose til å ha hekletøyet i. Lurte på om det var mulig å få oppskrift på manchester- lue ? En frisk lue for jenter, heklet i lanett merinoull, heklet med et maskeantall på 62. KVIKK LUNSJ LUE - litt baggy variant. Tusen takk for oppskrift :-) gleder meg til å prøve den.


En enkel hekleveiledning. Jeg fortsetter å bruke av restegarnskassa mi Diverse raske og enkle hekleri Bomull er også dette som passer til . Jeg skrev en oppskrift på en enkel lue til kusinen min i fjor vinter og jeg .

Nå må du hekle din egen om du vil ha. Men om du tror at det er bare å bestille din egen baggy blå OL- lue , ja, . Hekle - oppskrift på ol- lue. Jeg fikk spørsmål her om jeg kunne gi bort oppskriften på den baggy luen strikket i perlestrikk. Kortlaging, strikking og hekling er min store lidenskap. Innlegg om Lue skrevet av ulltraaden.


Fikk bestilling på baggy lue , med muligens noe lilla. Mange bruker heklede blomster, ikke bare til luer , men til brosjer og pynt på andre klær også. Enkel blomst til baggy luer m. I denne videoen kan du lære å hekle små sommerfugler.


De er enkle å lage, og er supre å pynte for eksempel luer med. Mønster til heklet Mon Ami- lue ! Baggy lue med havskummønster. Barnetøy Håndarbeid Luer Merinoull Strikking.


Lue med kvadrat og video- oppskrift. Luen er strikket i garnet MISU på pinne nr 5.

Linni Meisters Farmen- lue har blitt en kjempehit. Vi har laget lua i to mindre størrelser i tillegg til den originale, store baggy versjonen. Her finner du oppskriften. Lurte bare på om noen av dere har heklet baggyluene til bekki?


N Babyvotter og lue med hals Babysokker og lue 96. Dette står på hekleinfoen:. Jeg fikk til og med kjæresten min til å hekle sin egen VM- lue , og på et par . Oppskriften kan lastes ned gratis.


Hvis du vil, kan du hekle luftmasker og hekle fastmasker i disse. Les hele oppskriften før du starter. Malin har fått seg ny baggy lue , strikket med en tråd Kauni og en tråd Alpakka:) Prøvd meg på . Ny heklet jakke og lue i bomull, velg størrelse.


Gratis strikkeoppskrift på baggy sommergenser. Garnet kan bestilles her i fra:. En lue strikket med vrangbord og et nydelig løvmønster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg