tirsdag 18. juli 2017

Kattenavn gutt

Her finner du en samling med gode hannkattnavn (hvorav flesteparten kattenavn norske). Vet du om noen katte navn som burde vært med i oversikten, hadde vi . På denne nettsiden finner du kattenavn til katten din. Oversikt over populære kattenavn , kule kattenavn , hovedsaklig norske kattenavn.


Det er de vanligste kattenavnene i Norge. De vanligste ser du på listen her. Opplysningene er hentet fra Agrias forsikringsdatabase som.


Det kunne vært morsomt å høre hvilke navn man har valgt til katten sin. Jeg får et søskenpar nå om en uke og trenger litt inspirasjon til navn :). Og to små kritthvite isbjørner, tvilling- gutter , Rasmus og Sebastian.


Er du på utkikk etter fine kattenavn til hunnkatten? Da har du kommet til riktig sted! Trenger noen tips til kule kattenavn. Har litt dårlig fantasi.


Slike navn som lurven og røder synes jeg ikke en katt er verdig. Forslag til kattenavn ( gutt ) innlegg 26. Flere resultater fra forum. Tragisk nok gikk pusen min over til de evige musejaktmarker på søndag. Savnet er stort, derfor var vi i dag og kikket på en ny kattunge.


Sjekk om ditt barns navn er på topplistene for hunder, katter eller kuer! Trykk på den bokstaven du ønsker å komme til: . Jeg har skrevet et helt Aark, med kattenavn ( både gutt og jente) Uten at jeg . Derfor trenger jeg masse nye kattenavn som kan brukes på hittekattene. KJØNNSNØYTRALT NAVN : Det finnes navn som kan brukes enten babyen i magen er en gutt eller en jente. Kommr til å bli kjempediger, så nemlig en katt fra det første . Utvalget er stort for dem som ønsker å gi barnet sitt et originalt navn.


Bram ( Abraham), Wim (Wilhelm), Bas (Sebastian) og Sem for gutter , . Den er ment til hjelp for å avklare om konkrete navn oppfyller krav til opphav eller tradisjon som fornavn, og for et bestemt kjønn. Alle navna i lista oppfyller krav . Dette er en liste over dobbeltkjønnede navn i Norge. Mangler: gutt På jakt etter et sjeldent navn? Så dette er navn som bare fire til ti barn fikk i fjor. Andre populære endinger for gutter er -ander som i Evander, Elander, Chrisander og . Nå trenger jeg imellomtiden masse søte kattenavn fra dere!


Spanske navn blir stadig mer populære, så vi har samlet en liste over navn for gutter som du kan vurdere når du tenker på å navngi din fremtidige sønn. Finn ut hvor populært ditt hundenavn er. Hakk i hæl følger Jackson på guttsiden, med ytterligere tre navn som. Navn som høres like ut, men staves forskjellig, er slått sammen på . Populære Disneyinspirerte internasjonale navn. Dessuten er det fint å ha sitt eget navn , og slippe å hete Nora H eller Nora.


Om vi fikk gutt skulle Bernardo få velge navnet, og det skulle da bli . For en flott navne liste til både jente og gutt ! Her var det mange fine navn ! Jeg elsker navn som skiller seg ut, så her fikk jeg mye inspirasjon! Eller hva med Albinus eller Oldus om det blir en gutt ? Norge følger gjerne etter trender i USA hva gjelder navn , så her kan man. Vi klarer ikke bestemme oss for navn ! Jeg prøvde meg lenge på Tiger, for det funker både på jente og gutt , men ble ganske raskt nedstemt.


Jeg og familien min har nettopp fått en kattunge på uker. Er det noen som vet om et bra navn ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg