torsdag 27. juli 2017

Prinsesseslott kake

Små prinsesser krever ofte prinsesseslott som bursdagskaker. Lagde nok et slott her om dagen, og fikk da knipset litt bilder. Rosa og søt med fargerike Non Stop og Flerfarget . Hos oss finner du festlige kakeoppskrifter til barnebursdag.


La deg inspirere av uimotståelig klassikere og kaker med ny vri. Steketid kan variere fra ovn til ovn, så sjekk mot slutten ved å stikke en gaffel i kaken. Hvis røren henger igjen på gaffelen kan den stå litt til. Avkjøl kaken helt i formen. Hvelv den ut og fjern bakepapiret.


Del kaken på midten og dynk . Når kaken er ferdig avkjølt, skjærer du av kortsiden og lager firkanter. Er det noen som vil dele tips? Har lyst til å lage slott til snuppa på bursdagen hennes. Er noen uker til ennå, men jeg begynner å bli gammel og . Hun er en skikkeleg prinsessejente som fortener en fantastisk prinsessekake. Prinsesseslott - kake til Tantegullet mitt Martine som har fyllt hele 3år!


Da vil nok denne kaken være en sikker vinner til bursdagsfeiringen. Regnbue- prinsesseslott - kake ;). Kaken er saftig og myk og toppet med en kremet sjokoladeglasur med deilig smak av.


Kaka er laget etter en ide på Freia. For å lage et prinsesseslott til bursdagsbarnet lager du sjokoladekake. VELDIG mye finere enn den jeg lagde for et par år siden,. Mangler: prinsesseslott Prinsesse slott kake - Katrine ~ think pink katrinethinkpink.


For i dag skal jeg faktisk blogge om en prinsessekake! Valget falt naturlig nok på rosa prinsesseslott ! Jeg har laget slikt slott et. Da skal det mange lag kake til for å bygge høyt slott!


Lille frøken blir sju år straks og ønsker å ha prinsesseselskap. Dom som jeg er viste jeg prinsesseslottkake som jeg fant her inne til henne, . Maren Øvrebø ha descubierto este Pin. Descubre (¡y guarda!) tus propios Pines en Pinterest. Silje Bisset-Nilsen 11y. Men med et takknemlig publikum kan illusjonen om et prinsesseslott være mulig.


Tårnene er skåret ut av kake bakt i langpanne. Til bursdagen hadde jeg laget et prinsesseslott i rosa. Kaken er sjokoladekake med sjokoladekrem, trukket med marsipanlokk. Da er kaken klar til minsteprinsessen sin feiring i morgen. Let Carolina Cake Toppers top of your cake with this adorable set.


Med silikon-form fra Rice lager du enkelt. Bruk kake-mix poser og du får raskt en bursdagskake. Innlegg om prinsesseslottkake skrevet av thereseandresen. Denne Pinnen ble oppdaget av Milo Kim. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.


Kaken kan også bli prinsesseslott eller ridderborg. En sjokolade langpanne forvandles enkelt med tårn av iskjeks og marshmallows som murer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg