mandag 28. mai 2018

Jentenavn hund

Selv stod jeg på trappa og prøveropet da jeg skulle gi min hund navn. Ergo, navnet må ikke ha mer enn to stavelser. Finn ut hvor populært navnet på hunden din er.


Vi har litt lyst på hund , og eldstejenta har bestemt at det skal være. Syns det er litt kult med gamle vanlige navn som Reidun, Borghil Olga . Trenger tips til jente hunde navn :) - Anonymforum. Jeg trenger deres kuleste hundenavn! Navn til min franske bulldog hund ! Fineste navnene til hann- hund ? Flere resultater fra forum.


Her finner du en oversikt over navn på dyr. Vi trenger din hjelp til å legge inn navn. Har du ett eller flere navneforslag kan du selv legge til disse.


Bestevennen min når jeg var liten, var en hund med navnet Apolda :P. Forslag på morsomme hundenavn? Navn på hund - Hus og hage innlegg 28.


Laget en liten liste over de hundenavnene jeg syntes er fine. Kanskje trenger du litt inspirasjon til navn på din nye valp. Hund slikker eier i øret. Vil du et spesielt navn til hunden din?


Se om du finner et nytt favorittnavn! Mangler det et hundenavn? Her er også andre navn vi kjenner til - og har noen av dere andre forslag, så send oss en . Er du på utkikk etter et kult hundenavn til en tispe?


På denne siden finner du en alfabetisk liste med mang fine forslag til navn til hunden. Kjært barn har mange navn , sies det. Noen valper har ett navn på papiret og et annet. Ja så var det dette med å velge et navn til hunden.


Får ikke noe særlig hjelp hjemme. Mannen skal ha Sonja, ikke for at det ikke er fint navn men synes ikke at . Det er mange jentenavn som passer også. Liker godt menneskenavn på hunder. Det hadde vært supert hvis valpene kunne ha et midlertidlig navn mens. Passer en lite jente hund som heter Wimsi, søtt navn syns nå jeg.


JEG TRENGER LITT HJELP TIL Å FINNE NAVN TIL MIN NYE HUND ! NAVNET SKAL VÆRE U VANLIG, DET BØR IKKE VÆRE . Hvilke som helst navn kan jo bli brukt på dyr. Og folk har jo valgt navn til katten eller hunden sin fordi de synes det er fint, sier Utne. Disneyuniverset er fullt av spesielle gutte- og jentenavn.


Venter dere barn og ønsker at poden ikke havner i barselgruppe, barnehage eller klasse med andre med samme navn - denne artikkelen . Har oppdretteren noe navn på hunden fra før? Min hund ble kalt Luna av oppdretteren, et navn jeg valgte å beholde, både fordi hun var vant . Alfabetisk liste over hunderaser inneholder også alternative navn på mange. Jeg skal nå snart få ny valp :D Vi har foreløpig valgt tispe, og håper dere har et forslag til navn ;D Rasen vi skal ha er engelsk setter, men . Disney bidro til at mange smågutter ønsket seg en hund som Yeller,. I film nummer to er han agent Jays partner, skifter navn til Agent F, . De har valgt et navn de elsker, og som foreldre til barnet, er det de som. Hvis du kjenner til hunder som heter Isak og Sofie, betyr det at de ikke . Alaskan malamute er en hengiven, vennlig, leken, og trofast hund.


Navn går også i trender og øker i popularitet med ca 1års mellomrom. Syntes ellers navnet virket samisk uavhengig av hund , men tar høyde. Syns jo ellers at Beana egentlig var et lett og fint navn , og nesten rart . Alle hunder bør ha store navn , og navnene er egentlig mer autentisk når de reflekterer det sted som hunden er innfødt.


Border Collie første gang siden landet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg