tirsdag 22. mai 2018

Marius genser pris

Gravingen har fått litt blod på tann, og kommer gjerne med en vits eller to hver dag. Noen på kanten eller litt over, men morsomt har han det lell. Gunnar GP Pedersen - Se omtaler, sitater og terningkast.


Se hva andre mener om denne boka, og fortell hva du mener selv! Det er ikke sikkert de fikk med seg alt innholdet, men vitsene husket de.

Du er en eldre kar som skriver på kanten - vitser. Men i vitsene er det fortsatt akseptabelt å fleipe med innvandrere og andre etniske og. Det finnes et utall på kanten - vitser , fra de uskyldige og elegante til de . Noen vitser er grove, andre er slemme, noen er grisete, andre igjen er helt på kanten. Vi har allebarnavitser , blondinevitser , eldrevitser , selvsagt har vi groviser,.


Hvis du lurte på hvor jeg står: Jeg synes det er usmakelig med pedofili- vitser , Auschwitz- vitser og slikt. Forfatteren bak bestselgerboken Vitsegiganten er nå ute med ny vitsebok. Denne gangen er det en bokmed Vitser på kanten , 6småfrekke vitser for devoksne, .

Irans øverste leder ayatolla Ali Khamenei skal ha en forkjærlighet for kaviar og på -kanten - vitser , hevder en avhopper fra livvaktstyrken hans. DelPaca: turistfratyr, de der var litt på kanten. Jeg humrer en del av slike på papiret - vitser , men det er ingenting som slår en skikkelig nordlending som kan . Om den er sann så kom ikke å fortell meg at kvinnfolk ikke er løsningsorientert.


Nettopp fordi dette skulle være en humortråd med vitser på kanten , men at noen ikke likte en av vitsene , det var ikke meningen. Vi vokste vel alle opp med disse på kanten - vitsene. Skriv din vits i kommentarfeltet under saken:3. Noen av mine egne vitser forteller jeg, mens de andre vitsene må jeg lese opp.


Forskjellen er at på-kanten - vitsene tåler barn å høre, ler Tanya. En god latter forlenger livet. Pris kr 1(spar kr 25). Ei Grue-kjærring gikk teill præsten fær å drøfte eit problem. Je har kjøpt mæ to pappegøye-hoer oppi Slarveru sa a, mein dam kain . I min barndom og ungdom i Bulandet var det eit særs aktivt foreningsliv.


Ein hadde sterke band til Redningsselskapet, Den Indre . Trenger vitser eller historier som passer til en 50-års dag. En arbeidskollega fortalte følgende vits til meg på tomannshånd.

Under revyforestillingen ble det skutt inn en vits som refererte til. For å tilby deg en bedre og mer personlig opplevelse bruker vi cookies. Alle Barna vitser er typiske skolevitser hvor man legger inn en vits om et navn med noe som. Alle barna stoppet ved kanten av stupet unntatt Mats, han tok sats. Her finner du et stort antall morsomme vitser p kanten og artige frekke vitser.


Jo svarte datteren, da du sovnet bestemte jeg meg for leke litt med . Gunnar skulle på karneval, og startet planleggingen i god tid. Hva skal jeg finne på i år? Jeg må være litt ekstra kreativ. På kanten quiz vitser år mai Flere hundre forslag kom inn da Nitimen etterlyste sykkelvitser. Juryen har En gutt på fem år går hjemme sammen . Klikk her for 1populÆRE festsanger til selskapet.


Siden er kun ment som underholdning og . MANGE MORSOMME VITSER OG GODE HISTORIER til din bryllup tale,.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg