fredag 31. august 2018

Marius genser farger

It is available in English only as an individual pattern for purchase . I fargevelgeren for strikking kan du enkelt eksperimentere med ulike fargekombinasjoner på din strikkegenser eller kofte. Prøv deg frem med ulike farger og se . Jeg skal strikke mariusgenser til meg selv. Men er usikker på hvilke farger jeg vil ha.

Er litt lei av de tradisjonelle fargene (blå hovedfarge). Marius herregenser med rundfelling. Vanskelighetsgrad: Middels. Garnmengde: XS(9) S(10).


Under størrelsesguide ser du garnmengde og originalfarge på modellen. Jeg bruker ett som heter Superfine Merino wool. Jeg strikker ganske tett, så det blir nok litt kompakt.

Det er ikke sikkert det er det rette garnet om . Fargene er nokså duse, selv om det ikke er noen problemer med å se selve mønsteret. Genserene er beregnet på str. Mens de tradisjonelle genserne brukte saueullens naturlige farger – svart, grått, . Trenger hjelp til valg av farger på mariusgenser ! Skal strikke meg en genser nr to. Hvilke farger syns du er finest?


Er fargen utgått, settes fargen automatisk til hvit. Har litt lyst på de originale med blå som hovedfarge, men det finnes jo så mange andre fine og? Strikket i Royal alpakka. Til meg selv,Go genser ! Jeg syns det er artig å leke med farger på mariusgenseren. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.


Alle Rauma Collection strikkede plagg er laget i 1 norsk ull og har en 1 norsk. Bordene ble bearbeidet, lusene utelatt og genseren strikket i andre farger enn sauesvart og hvitt. Men Ønskemamma, hun elsker sterke farger , så sort, turkis og .

Vi har utvidet garnfamilien fra Solberg med mange nye, fine farger i alt. I dag brukes mønsteret i en rekke ulike farger , som trykket mønster på både tekstiler . Litt liten i str, de fleste går opp en str. Denne genseren holder i generasjoner. Her viser jeg hvordan man strikker med to farger fra vrangen. Her strikker jeg en mariusgenser som.


Jeg har strikket samme genser, i xs - den passer perfekt i vidden, men jeg. Jeg har aldri sett en mariusgenser med grå bunn og sort mønster. Stort sett alle mariuser som har grå som bunnfarge har . I en av Fjorden Cowboys-episodene har Lothepus på ein fin blå og grå genser.


Oppskrift ligg gratis på dale. Lue Størrelse: (2-4) 6-år. Helt nydelig mariusgenser , falt helt for de fargene. God og varm mariusgenser håndstrikket i merino extra fine. Et veldig varm, mykt og klør ikke garn.


Den har jeg laget i str. Lerke er et supert garnvalg til topper, jumpere, kardigans, gensere og kofter både til voksne og barn, og er like fint til strikking og hekling. Men langsomt kom lysten sigene igjen til å strikke marius mønster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg