mandag 20. juni 2016

Barn som leker

På torsdag hadde jeg middagsbesøk av noen venner. Til denne oppskriften trenger du: Cupcakes. Her har du oppskriften på verdens beste ostekrem!


Muffins – eller cupcakes , som de kanskje også kan kalles – fra Lise Finckenhagen. Bringebær og hvit sjokolade i deigen, og ostekrem med . Sjokoladecupcakes med ostekrem og moreller.

Sett ovnen på 1grader, over- og undervarme. Bland alt det tørre i en kjøkkenmaskin, tilsett smøret, og kjør på . Dette er en oppskrift på veldig enkle muffins , som jeg har toppet med ostekrem. Jeg har lagt ut denne oppskriften tidligere . De kan varieres i det uendelige, og de er perfekte til selskap. I tillegg elsker jo barna dem.


Bunnoppskrift : 180gr meierismør. Cupcakes har det vært lite av på bloggen min til nå gitt.

Rett og slett fordi rosa og turkis smørkrem ikke er min greie. Og fordi kakebaking ikke . Server gjerne sammen med andre småkaker til advent og jul. Det finnes mange forskjellige typer frosting å dekorere cupcakes me her er tre av hovedvariantene. Se forskjellen, og finn din favoritt! Her er en liten video hvor jeg viser to ulike måter å pynte cupcakes på.


Håper det er til hjelp for noen. Red velvet cupcakes med ostekrem til Høgskolen På Vestlandet sitt Arrangement : Bli blodgiver - vær en hverdagshelt. Dette er oppskriften på Ann-Kristins Eidsvågs cupcakes med hjemmelaget karamell og ostekrem fra program to av Hele Norge baker. Programmet ble sendt på . For de som liker cupcakes og oreo er dette en fulltreffer! Damen bak bloggen Passion4baking pynter cupcakes med Wenche.


Idag har jeg bakt gulrot- cupcakes med ostekrem. Da er det bare å bake i vei, og be venner og familie på kaffi. Lek deg med smaker og sett sammen dine egne cupcakes – det som måtte passe best til . Skal lage cupcakes i dag og lurer på hva som er best oppå.


Silkemyk og perfekt som fyll i kaker eller topping på cupcakes ! Denne kremen eg kjempegod!

Du kan velge mellom å bruke oboy eller kakao, . Halloween gulrotcupcakes med ostekrem. Her finner du lenker til oppskrifter på cupcakes og muffins i alle varianter. En hvit, fløyelsmyk ostekrem -glasur er glasuren som de fleste kjenner fra gulrotkaken, mens i utlandet brukes den ofte som topping til cupcakes. Babyshowers, Utdrikningslag og Bursdager, vi lager kaker til alle anledninger. Siden det er Valentine´s dag i dag ble det myke sjokolade cupcakes , toppet.


En munnfull med disse sjokolade cupcakes idag får enhver til å . Når selve dagen opprant og ostekremen skulle lages fikk jeg full panikke for om cupcakene var vellykket og etter ett kjapt søk på nettet fant jeg . I dag har jeg lagd gulerotcupcakes med ostekrem for min datter. Hun har intoleranse mot melk så alt vi lager til henne må være melkefritt. I stedet for den veldig søte marshmallows-topping, pynter jeg med laktosefri ostekrem og .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg