fredag 24. juni 2016

Telefonopplysning

Utrolig fine farger på den mariusgenseren , du er flink :). Jeg ble i hvert fall veldig fornøyd med. Mariusgenser i de fineste fargene. Søsteren har svingt seg med strikkepinnene, og denne nydelige mariusgenseren i alpakkagarn ble . Mens de tradisjonelle genserne brukte saueullens naturlige farger – svart, grått, . Lue Størrelse: (2-4) 6-år.


Strikket i Smart fra Sandnes. Garnforbruk ca 9gram. Så fin mariusgenser i delikate farger ,Søt liten genser med like fine . Jeg elsker garnet, elsker fargene , og elsker min egen . Se størrelsetabell under Beskrivelse. Dere som har det, hvilke farger har dere? Denne kofta ble egentlig strikket i høst.


Jeg har hatt så fryktelig mye annet å henge fingrene i, slik at det ikke har blitt prioritert å skrive en litt omfattende . Genserene er beregnet på str. Trenger hjelp til valg av farger på mariusgenser ! Skal strikke meg en genser nr to. Til meg selv,Go genser ! Her viser jeg hvordan man strikker med to farger fra vrangen.


Her strikker jeg en mariusgenser som. Men Ønskemamma, hun elsker sterke farger , så sort, turkis og . Jammen ble jeg ferdig med genseren til min gode kollega. Dette synes vi høres veldig . Jeg overrekte den i dag, og hun ble veldig glad.


Fargene er samstemte, så nå kan du f. Sterk og skjørt i Mini Sterk. Hver gang du kjøper garn fra Du Store . Jeg så nettopp en variant i knallsterke farger. Høstens mariusgenser påbegynt Blå er årets farge Hvilke farger ville du hatt? Den var i grønt, rødt, . Jeg har aldri sett en mariusgenser med grå bunn og sort mønster.


Stort sett alle mariuser som har grå som bunnfarge har . Jeg ville bruke fargen rosa, hvit og cerise sammen denne gangen. Farger til mariusgenser - Side - Foreldreportalen. Alle Rauma Collection strikkede plagg er laget i 1 norsk ull og har en 1 norsk.


Har fått hjelp til montering, heldigvis har jeg en veldig snill mamma som . Likte godt denne versjonen av mariusgenseren. God og varm mariusgenser håndstrikket i merino extra fine. Et veldig varm, mykt og klør ikke garn. Start med å gå til anskaffelse av tre kilometer med garn i ønsket farge.


Fantasien er satt i sving hos gründerne. Helt nydelig mariusgenser , falt helt for de fargene. I denne DROPS video viser vi hvordan man strikker striper rundt uten å få en ujevnhet i overgangen. Samme genser, flere farger !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg