onsdag 29. juni 2016

Kakedeig oppskrift

Konfirmasjonsinvitasjoner. I mai skal vår eldste datter konfirmeres og i den anledningen har mor og datter laget invitasjoner sammen. Bestill invitasjoner, takkekort, menyer og bordkort til dåp, konfirmasjon, bryllup, bursdag eller andre morsomme anledninger!


Mange forskjellige maler du kan . Endelig ferdig med intasjonene til tanteungen min sin konfirmasjon. Sitter å skal lage invitasjon til konfirmasjonen til fostersøstra mi.

Finnes det noen maler som man kan bruke og bare printe ut på nettet? Gjør festen enda mer spesiell med unike. Har lagen noen enkle konfirmasjonsinvitasjoner sammen med søsteren min i helgen. Papiret er fra KaiserCraft, og tagen er stanset ut med die . Lite kort sider A(105x1mm).


Stort kort sider A( 210x1mm). Da er jeg akkurat ferdig med konfirmasjonsinvitasjonene som jeg har. Innimellom de enorme mengdene sjokoladekort er det greit å spe på med litt andre ting.

Lage konfirmasjons invitasjoner i word. Tradisjonen med konfirmasjon er kristen, og de kaller det en forbønnshandling som bekrefter løftene Gud ga da barnet ble døpt. Så da må jo mor lage invitasjoner.


Lag invitasjonskort raskt, rimelig og enkelt! Ja, så har vi konfirmant i huset her i år også. Hun var veldig sikker på at det var lilla som var fargen hun ville ha på . Lurer på om jeg skal sende dem en epost. Lag flotte invitasjoner og kort med bilder!


Vi har invitasjoner til blant annet bryllup, dåp og bursdag. Se alle de ulike variantene og bestill her. Har du konfirmant og vil lage invitasjonene selv ? Her kommer litt inspirasjon. På en av de nye stempelplatene . Elisabeth, som jeg er tante til, skal konfirmeres 04.


Og jeg ble bedt om å lage invitasjonene. Eg har en bror som skal konfirmere seg nå i mai,. Vi har laget enkle maler til invitasjon, meny og bordkort som du kan laste ned og printe ut. Innsida av kortet, det midterste feltet skal .

Jeg fikk en bestilling for litt siden på konfirmasjonsinvitasjoner. De skulle være gule, de skulle ha et spesifikt bilde av konfirmanten og de skulle . Datteren min er komfirmant i september og vi vil gjerne lage litt pene personlig invitasjoner. Mine kreative evner strekker seg ikke særlig langt . LILLA KONFIRMASJONSINVITASJONER.


Invitasjonen er laget som en fotball billett til hans . Har i dag holdt på med prosjekt forslag til konfirmasjonsinvitasjoner i anledning Kari-Annes konfirmasjon 6. Formulering i konfirmasjonsinvitasjon Fest og høytid. Min bonus-sønn Marius er konfirmant denne våren og jeg ble spurt om lage invitasjoner. Jeg har konfirmant til våren! Og her er invitasjonen som ble laget i den forbindelse! Jeg må si jeg digger den . Det ville jeg jo gjerne, . Håndlaget bryllupskort med syriner formet som et hjerte rundt Mr and Mrs.


Tanker om lage konfirmasjonsinvitasjoner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg