torsdag 25. august 2016

Mat til bryllup

Jeg har strikket den i brun , grå og lyng. Om ikke hijab og brun hud var distanseskapende skal jeg love deg. Neste gang tar jeg med meg Peer Gynt, mariusgenser og slår av mobilen.


Som så mange andre, så har også jeg strikket meg en mariusgenser. Brun , offwhite og turkis er farger jeg liker veldig godt. Innlegg om mariusgenser skrevet av Johanne Døhlie Saltnes.


I vinter blir det altså brun marius på mamma og mini her i hus. GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER. Alle Rauma Collection strikkede plagg er laget i 1 norsk ull og har en 1 norsk. Fant en fin lysebrun farge i Sandnes Alpakka.


Astrid Lewis descrubrió este Pin. Descubre (y guarda) tus propios Pines en Pinterest. I våres spurte jeg søsteren min om hun ville ha en strikkegenser i konfirmasjonsgave, og jeg ble veldig glad da hun sa hun ønsket seg en . Jentene håper at de blir brune uten for mange fregner - guttene. Nå er mariusgenseren til tantebarn og sjarmøren JensM ferdig!


Kristine Costin hat diesen Pin entdeckt. Entdecke (und sammle) deine eigenen Pins bei Pinterest. Du kan enkelt endre farger selv. En sånn ønsker Hege seg i brunt og rosa :o). Mariusgenser brun - hvit - lyse blå.


Bilderesultat for brun mariusgenser. Så kanskje brun med turkis og hvit hadde vært noe for storebror? Hva synes dere om brunt (litt beige- brunt ) og hvitt? Har strikket den i Alpakka fra Sandnes garn. Det er helt naturlig for meg . Jeg skal strikke mariusgenser til meg selv.


Synes brunt og hvit er fint i mariusgenser. Den brune er strikket i Sterk fra Du store alpakka, den rød er strikket i Drops Lima, den grå (kjæresten sin) er strikket i Mor Aase ren ull og den . Søk etter pk farmen mitu brun m returnerte 1treff. LOTHEPUS ORGINAL FARMEN BRUN. Sterk egner seg like godt til bruksplagg til store og små, som til sokker og gensere. Dette 4-trådsgarnet strikkes på pinne 5. Garnet finnes både i melerte og . Pannebånd som matcher måtte vi selvfølgelig ha med:) Lagt inn av . RAUMA ULLVAREFABRIKK AS.


Og Peru Alpaca light beige, og Pure Alpaca Orange. Han trenger ikke å unnskylde seg for at han er brun i huden eller har svart. Sold)Hvit og brun mariusgenser str xs.


Ikke brukt pga for liten i størrelse! Jakob har varme fargar og får brun mariusgenser med beige og turkis mønster, mens Jens er lys og skal få denne som eg har strikka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg