mandag 3. oktober 2016

Kynnere uke 27

I andre trimester er livmoraktiviteten mye mindre, slik at den gravide sjeldnere kjenner kynnere. Etter cirka uke øker livmoraktiviteten igjen, og kynnerne blir . Kynnere er en helt normal del av svangerskapet, men de skaper likevel bekymringer for mange gravide. For hva er normalt, og hva er ikke normalt? Normalt med kraftige kynnere og menssmerter?


Dere som har hatt mye kynnere , se hit.

Flere resultater fra forum. Smertefulle regelmessige kynnere. De varer i ca15sek til ca2min, med pauser alt fra 3min til 7min. Har ett barn som nå er 4år.


Jeg er i slutten av uke nå og har i to uker hatt ordentlig vonde kynnere. De kommer og går iløpet av dagen, og noen dager sjeldnere enn . Graviditet, spedbarn og babytiden. Vonde kynnere ved nesten all akivitet i uke 27.

Hvordan kjennes kynnere ut egentlig? Er det kynnere eller rier du kjenner når magen strammer seg? Men jeg ble beordret til sengeliggende i uke , så når jeg først bevegde meg . Fødsel uker før tiden er ikke bare-bare. Du forteller sist at du bare hadde så kraftige kynnere en uke før første fødsel.


Har i hele dag hatt ganske sterke kynnere. Ikke helt regelmessige, alt fra min mellomrom til en halvtime. Tidlige kynnere blir også kalt for Braxton-Hicks kontraksjoner. Stramme mager er kynnere , men så lenge det ikke presser nedover eller gjør vondt er et helt ok. Jeg er gravid med andre barn, og er nå i uke 27.


Hei, jeg er gravid i uke 27. For uker siden ble jeg sykemeldt pga hyppige, svært vonde kynnere. De værste kynnerene er nå . Jeg har en veldig stressende jobb.


Det er vanlig at du føler deg andpusten, selv ved små anstrengelser. Etter hvert vil kroppen forberede seg til fødsel ved at det kommer flere kynnere. Uke 39: Nå tror du sikkert fødselen er i gang flere ganger på grunn av hyppige kynnere.

Kanskje får du ekstra mye kynnere en dag, kan det være et tegn? Slimproppen kan imidlertid gå både dager og uker før fødselen starter. Den trygge siden om svangerskap fødsel gravid gravide uke til uke termin jordmor.


Går tiden fort eller sakte? Uke 26: Kynnere - hva er det. Fra uke nærmer du deg slutten av svangerskapet.


Trening er alltid en påkjenning for kroppen, og har du mye kynnere , bør . Fra nå og frem til uke skal både jeg og babyen vokse veldig. Uansett, her er en liten oppdatering. Har ikke vært plaget av kynnere tidligere i svangerskapet) Har ikke.


Tar kontakt før hvis økende kynnere eller vannavgang. Så legger med bilde fra da vi var til sjekk på AHUS i forrige uke med CTG. Lå inne i ager før vi . I svangerskapet ble jeg innlagt i uke med premature rier og forkortet livmorhals. Annelin å få smerter øverst i magen. Har hatt sterke kynnere fra uke 1 men ingen innleggelse.


Det føltes som et press like under brystbeinet, og smerten ble gradvis . Nå er jeg uker på vei, og skal teste akupunktur fra uke 37.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg