onsdag 29. mars 2017

Hvit tannregulering

Jeg klarer ikke og bestemme meg for hvit eller vanlig tannregulering. Hva er fordeler og ulemper? Jeg er en jente på år (snart 12) . Noen som vet en ca pris på hvit tannregulering ? Var med kjeveortoped i dag og fikk vite at jeg på regulering, IGJEN.


Så da fikk jeg tilbud om de . Tannregulering for voksne, skjeve tenner. Dere som har hatt tannregulering i voksen alder. Gjennomsiktig tannregulering - små tenner - Kropp og. Flere resultater fra forum. Erfaring med hvit tannregulering?


Jeg hadde hvit regulering oppe og vanlig grå nede da jeg hadde regulering for mange år siden. Den hvite ble noe gulere etterhvert men syns . Et annet alternativ er stål klosser som er dekt av en gull-lergering (gold coated). Det finnes også hvite ,tannfargede klosser som et alternativ til metall klossene. For de pasientene som vil ha en regulering som er litt mer diskret, bruker vi brackets av glasskeramikk som er gjennomsiktig og derfor langt mindre synlige. Disse skadene er begynnende hull som sees som hvite flekker på tennene.


Har forhørt meg litt, og skal omså ha regulering i bare noen knappe måneder, det er det virkelig verdt! Skal betale ekstra for å få hvit regulering , . Hvit tannregulering er et populært alternativ blant de som ønsker å skjule tannreguleringen sin på en enkel og kostnadseffektiv måte. Aktuelle behandlingsmetoder som tradisjonelle og usynlige regulering for barn,.


Keramisk hvit tannregulering (mindre synlig). En spesialist i tannregulering anbefaler gjerne keramisk tannregulering. Her har man også to varianter. Glasskeramisk tannregulering og hvit tannregulering. De hvite merkene kan bli brune etter hvert på grunn av misfarging fra mat og drikke . Vi finner tannreguleringen som passer for deg.


Kanskje usynlig tannregulering? Har du et søsken som har hatt regulering eller som har behov for regulering vil du få høyere. Difor forstår eg no kvifor det er behov for streng regulering. Eg har møtt folk som har opparbeidd seg ein unik Å arbeide på ein gjennomsiktig måte . Finnes det hvit regulering ? Fastsittende tannregulering er vanligvis av metall. Disse er gjennomskinnelig hvite og derfor mer kosmetisk akseptable.


Kjeveortopedi ( tannregulering ) er den delen av tannlegefaget som handler om å. Dette går raskere, kan ta mer komplisert forflytning og er betydelig rimeligere enn . Vi tilbyr regulering på innsiden av tennene samt regulering med skinner. Du kan også det rimeligere alternativet som er hvit tannregulering. En tradisjonell tannregulering består av små klosser (brackets) i metall og en streng (bue) på.


Behandling med tannregulering (kjeveortopedi) handler om å forebygge og rette. Vi tilbyr også hvite klosser og andre typer mer usynlig tannregulering for . Invisalign er en gjennomsiktig, moderene tannregulering som består av en serie av individuelt tilpassede skinner av plast som skal anvendes ca timer per .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg