mandag 17. april 2017

Spørsmål til pandoras eske

Marius - tunika på bestilling. Så jeg kjøpte en ferdigpakke med oppskrift og garn på en garnbutikk i Tromsø da jeg var der. ROOOSA MARIUS tunika HELT ferdig…. Nydeleg tunika og nydeleg modell!


Så nydelig jenta di var i den flotte tunika som du har strikket! Stort og mellomstort hjerte - oppskrift.

Minstentunika med picotbrettekant nederst (ikke rillekant som i oppskriften ) og . Dette er Tora Frøseths oppskrift og den heter “Magda”. Så fortsatte jeg med enkel tunika til Esther fra Pickles. Jeg valgte litt andre farger enn det som var i oppskriften.


Det fantastiske med denne oppskriften var at den skulle passe til alder. Etter å ha strikket tunika i mariusmønster til begge jentene mine, har jeg lenge tenkt på å. Eg hadde ikkje oppskrift , men brukte ei anna tunikaoppskrift frå Dalegarn som utgangspunkt. Tunikaen er strikka på pinnar .

Men i rosa og hvitt restegarn. For en flott tunika ;) imponerende å få det til uten ordentlig oppskrift ! Pages Liked by This Page. Jeg er det man kan kalle en virkelig marius -elsker. Garn og mønster til MARIUS - traktorgenser i Mandarin Medi, 1 bomull.


Da jeg skulle begynne å strikke mønsteret lå oppskriften opp-ned på bordet,. Vi benytter rene materialer som bl. Tradisjonelt og Tidløst design!


I størrelse år, men litt lenger . Velkommen til DROPS Design! Her finner du mer enn 120. Vanskelighetsgrad: Mittel. Oppskriften kan lastes ned gratis. einen Händler in Ihrer Nähe. Preis wie konfiguriert: NOK.


Tok også bilder av min egen, grønne tunika i samme slengen. Helt nydelig garn å strikke me bare så synd det . Fann oppskrift og garn på Baronessa.

Blei anbefalt å strikka i . Veiledende pinner: Rundpinne nr 3. Størrelse: (1) ( 4) (8) år. Da mamma var her i påsken strikket hun denne. Senere har Viking kommet med en femte strikkeoppskrift der borden avviker fra . Finnes det oppskrift på den, eller laget du din egen versjon av genseren? Men det å ta på seg en varm tunika i ull på sommervarme dager funker. Kjole med hjerte - Gratis oppskrift.


Takk for hjelpen, har strikket til tennbrikketene, tunika , selekjole, genser . Jeg har strikket en marius tunika til barnebarnet i sisu garn. Jeg tok inn litt flere masker til slutt enn i oppskriften da jeg ikke ville ha den så vid. Strikkeskole: Montering av mariusgenser. Kjøp originale strikkepakker fra Garnius.


Lynrask levering på gensere, cardigans, jakker, kofter og luer. Velg mellom kort eller faktura. En tunika fra Sandnesgarn hefte Tema 17.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg