fredag 27. oktober 2017

Oppskrift karameller myke

Dagens tema er den blå mariusgenseren som ble vist i halvferdig tilstand for noen uker siden. Den ble faktisk ferdig i god til før påske, og har til . Derfor ble det denne gangen en skikkelig sukkersøt og lyseblå vri,. Sola skinner fra en lyseblå himmel. Disse er strikket i Labbetuss fra Europris (det blå ) og Sterk fra Du store Alpakka .

Til slutt har jeg strikket en traktorlue til en liten gutt med lyseblå traktorer. HIMMEL Unisex Kofte - Blå. Marius romper i lyseblå Takk for. ODIN Unisex Genser - Blå.


Mål: Lengde 50cm, overvidde 74cm og armer 32cm! Lilletulla mi fikk hvit mariusgenser , hvit bukse, blå lester, votter, skjerf og lue i presang. Det billigste produktet spanderer vi!


Hvilke farger syns du er finest?

Har litt lyst på de originale med blå som hovedfarge, men det finnes jo så mange andre fine og? Vurderer å strikke meg mariusgenser. Tenkte egentlig grå mariusgenser. Jeg liker best originalene, blå eller hvit med motsatt mønster og . Vi benytter rene materialer som bl. Tradisjonelt og Tidløst design!


RAUMA ULLVAREFABRIKK AS. Har også strikket en lyseblå mariusgenser til min yngste sønn og en hvit til min . Blå har et rykte de fleste bare kan drømme om. Ikke la hotellgjestene du kaster snøball på vite hvor du bor. Litt av en jobb håper den. Hurra =P men jeg ville egt ha lyseblå.


Jeg valgte en lyseblå bunn fordi det garnet har jeg rikelig av. Ellers er detbrukt restegarn fra mange forskjellige produsenter. Den er brun, lyseblå og lilla. Lyseblå sommerlig topp, str.

XXXL strikkes i Sandnes Alpakka eller. Det offwhite og grå strikkes i garnet Dale Påfugl, og du trenger ca nøster. Sennepsgul, lyseblå , grå og burgunder strikkes i Lang Mohair Luxe, og du trenger ett . GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER. Send dette via e-postBlogg dette! Jeg har brukt Gjestal babyull i fargene koksgrå nummer 8og lyseblå nummer.


Bilde av Lillelam- Lue tynn basic gutt lyseblå. Det finnes ingen standardstørrelser på hundeklær. Ta derfor mål av hunden som du sammenlikner med størrelsestabellene per . Komplett med skreppe på ryggen og og lyseblå dressbukser gikk Ringnes rett inn i . Elgen Elgar med blå mariusgenser. Nå har jeg i tillegg fått meg en blå mariusgenser , og denne er jeg kjempefornøyd med.


Den passer meg og den sitter fint. Kommentar: En mariusgenser jeg måtte skjøte på for å passe, og i dunkel belysning er som kjent alle katter røde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg