onsdag 20. juni 2018

Dessert til nyttårsaften

Her finner du våre beste desserter å servere til jul og nyttår. Lag julefavoritter som riskrem og karamellpudding, eller prøv deg på en annen klassiker. Søker du inspirasjon til en festlige nyttårskake? Vi har herlige kaker til nyttår som er enkle å få til.


La deg inspirere du også.

Her har du et lite knippe fantastisk gode desserter som passer til nyttårsaften. Det søte liv inneholder . Tre av dem kan du lage ferdig dagen før. Desserter til jul og nyttår. Søte fristelser i form av en lekker dessert eller to tar festen til nye høyder, og du trenger ikke å. Flere fristende desserter finner du her.


Fire forslag til 3-rettersmenyer for nyttårsaften med forrett, hovedrett og dessert.

Gode råd til komposisjon av selskapsmeny. Står du for desserten på nyttårsaften ? Kanskje finner du litt . Vi har alltid kalkun på nyttårsaften , og Dronning Maud pudding til dessert. Den er jo enkel å lage,. Tips til god dessert eller kake til nyttårsaften. Hva ville du servert til dessert nyttårsaften.


Få de beste tipsene til trening, gode oppskrifter og den nyeste kunnskapen om helse. Bli oppdatert på sunnhet og få treningstips og de lekreste oppskrifter med I. Vi skal ha kalkun på nyttårsaften. Tidligere har vi hatt multekrem til dessert , men kunne kanskje tenkt meg noe friskere og lettere i år. Noen som har tips til en god (og litt fin) dessert til selskap på nyttårsaften ? Lurer du på hva du skal servere på nyttårsaften ? Her er mitt forslag til nyttårsmeny, med.


Osteanretning med godt tilbehør.

Nyttårsaften er rett rundt hjørnet og det er kanskje på tide å begynne. Ingenting er så hyggelig . Etter en ordentlig middag (vi har også kalkun), er det godt med noe friskt og lett til dessert. I dag er årets siste kvel og for de fleste sendes den avgårde med et smell, samtidig som at det nye året ropes velkomment inn med . Nydelig og lettlagd dessert til for eksempel jul- eller nyttårsaften. Har du lyst på en kjapp, enkel og god dessert ? Ja, da bør du teste ut denne panna cottaen som er smaksatt med sjokolade og espresso, en kombinasjon som . Klikk på bilde så kommer du rett inn på bloggen med oppskrift på både panna cotta, jordbærsaus og nøtteflarn. Her kommer det noen forslag til både forretter, hovedretter og desserter som alle passer bra å servere på en festkveld som nyttårsaften er.


Hva kan vel være bedre dessert på nyttårsaften enn kombinasjonen is, øl og sjokolade? Her kommer et litt sent innlegg, men jeg ville vise dere hva jeg laget til nyttårsaften. Jeg skal ha jenter på middag i kvel gleder meg . Min veganske riskrem til jul, ble mislykket i år , så jeg vil ha noe annet godt på nyttårsaften. Vurderer sjokolademousse.


Har fått tildelt ansvar med nyttårsaften i år, og har bestemt meg for å lage en dessert ( i lys av tråden må jeg lage dessert ?) i tillegg til kalkun.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg