mandag 24. desember 2018

Strikka puff

Denne er svært enkel å strikke , da den strikkes som et rektangel. Det går også ganske fort unna siden både garn og pinner er så tykke. En grei oppgave var å strikke en puff.


Vi kunne få velge ganske vidt i hvordan vår puff skulle se ut, hvilken stil farge og møster. Legg opp masker(liten puff ) eller .

Jeg har lenge hatt lyst til å lage en puff, men jeg klarte aldri å finne det perfekte nøstet til å lage den. Men så så jeg på bloggen til . Et enkelt og raskt nybegynnerprosjekt. Har lenge latt meg friste av alle de fantastiske puffene som finnes rundt om kring og måtte jo bare prøve å strikke en jeg også! Genser med pufferme, strikket i Kos. Raglangenser i halvpatent, strikket i Tynn Silk Mohair.


Utforsk denne tavlen til Anne Marit på Pinterest: strikket genser.

Strikket trendgenser med oppskrift. Puffer er laget av høy kvalitet bomull garn. Du kan ta av den strikket delen og vaske den på grader, og strykes. Innerpuffer er laget av vanntett materiale og fylt . Puffen er laget av høy kvalitet bomull garn. En heklet kant rundt hals og knappestolpe kan ofte være veldig dekorativt på en strikket jakke eller kofte.


Du kan hekle, som her, strikke eller sy deg en. Eller du kan selvsagt snekre en og. En puff kan også være en god løsning hvis du . Bruk dem for seg selv eller samlet i . Mangler: strikka Hekla sittepuff -Oppskrift - Mitt Lille Prosjekt mittlilleprosjekt. Puff i Vams Pt(størrelser).


Da er jeg endelig ferdig med sittepuffen min, og jeg synes den ble fantastisk kul : D. Hoooked Zpagetti nøster fra . Silje Kaspersen i Sætre.

Oval puff i strikket bomul. Kontorplass og strikket puff :) Nå er vi endelig ferdige med to runder vannkopper - den ene mer søvnløs og smertefull enn den andre. Elsa puff - Isblå strikket. Derfor er det viktig å få riktig størrelse på pinne og nål i forhold til ty. Samme kvalitet og flett som Naxos sofagruppe grå mix.


Tid igjen av kampanjeprisen: pris etter kampanje. SAMBA strikket puff 35x50xBomull EPS-baller blå. Se mer produktinformasjon. Nå får dere se denne strikkegaven som jeg har gnåla om i flere uker nå. Denne skal mitt minste tantebarn få i navnfest gave :) eller . Vi benytter informasjonskapsler (cookies) for å gi deg en bedre brukeropplevelse.


Fortsetter du å bruke nettstedet aksepterer du dette. Ikke alle kan være like flinke i en ting som en annen. Derfor vil jeg vise hvordan du lett kan strikke eller hekle . Jeg simpelthen bare elsker disse nye strikkete puffene som vi har fått inn. Puffene som finnes både i rosa, krem og sølv er så behagelige, samtidig som de lager . Jeg er en stolt innehaver av mitt første strikka møbel!


Dette er nok en setning som jeg aldri trodde jeg kom til å si (eller skrive), men . Med en puff eller en krakk får du et multifunksjonelt møbel, som fungerer like fint å sitte på som å hvile bena på. Her kan du mikse og matche stoler med puffer for. Jeg har strikket med to tråder håndfarget garn og da ligner genserens overflate en vakker akvarell. Da har jeg fått prøvd meg på det :) Begynte å strikke på den i romjula.


Anna og Heidi byttet ut reklamejobben for å strikke på heltid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg