fredag 18. november 2016

Lappeoppskrift

Nystekte lapper, eller moffeloffer, er alltid populært. Server lappene med syltetøy eller rørte bær. Kjempegodt til helgefrokosten eller som dessert.


Denne oppskriften inneholder dessuten lite fett som gjør at lappene egner seg godt som hverdagskos. I dag er det farmoren min sin utrolig gode lappeoppskrift jeg vil dele med dere. Disse lappene lager farmor ofte når vi kommer på besøk. Sveler eller lapper er nydelige kosemat formet som små pannekaker.


Ikke veldig ulike amerikanske pannekaker og nydelig å servere med litt syltetøy eller . I tillegg til å få stjerner i boka tror jeg at jeg i dag kom frem til den PERFEKTE lappeoppskriften. Lapper har sterke tradisjoner tilbake i tid. Lappene er proteinrike, nydelige i konsistensen, søte og sprø . Her finner du en lekker oppskrift på Lapper.


Velg og vrak blant mengder av oppskrifter, tips og inspirasjon. På Jæren kalles de lapper, andre steder kalles de sveler. Det er størrelsen det kommer an på. Her er en enkel og god oppskrift på hjemmelagde lapper til frokost, dessert, på tur eller når du har lyst på noe godt.


Det går fint an å lage lapper uten melk. I denne oppskriften har vi brukt havremelk og Soft Flora spesial, som er helt fri for både melk og melkeproteiner. Dette er en stor oppskrift. Lite smaker så godt som varme lapper med rømme og syltetøy.


Ekstra tykke lapper står øverst på ønskelisten til guttene mine når de kommer hjem fra fotball, karate eller skitur. Jeg har også kjent meg mye igjen i symptomene for unnvikende personlighetsforstyrrelse. Legen min sa derimot at dersom man har en . Egg og sukker piskes til . Ingen lager bedre rislapper enn mamma. Så slo tanken meg, kan man lage lapper av bygg-grøt også? Her deler vi mammas lappeoppskrift med bygg.


Farmors fantastisk gode lappeoppskrift er virkelig verdt å prøve! Barnehagen har knagger ute under tak. Alle uteklær som må hjem for å tørkes henges der. Innetøy som blir vått legges i . Eneste att det ikke er brukt så mangen ganger,ja typisk noen som heter det,det er det eneste. Så det må være ett jente navn.


God Lappe-oppskrift (Sveler). Har nettopp satt til livs flere nystekte lapper med rørte jordbær rett fra frysen. ENDELIG en sunn lappeoppskrift som også jeg klarer å lage!


Oppskrift følger nedenfor. KATRINES LAPPE OPPSKRIFT. Røren må lages samme dag som . Litt små bilder ser jeg, men la gå ;). Kulturmelk: anwocouplans. MRF-svela (fergesvele) veldig god: egg ,kopp sukker ca.


Enhver trenings- og kostholdsblogg med respekt for seg selv har en lappeoppskrift. Min blogg er intet unntak. Her er dagens enkle frokost, dette holder til 6 . Prøv heller denne lappeoppskriften og så kan du heller si hva du synes om den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg