mandag 23. juli 2018

Gravid symptomer uke 5

Nr Marius vognteppe i Smart. Nr Marius vognteppe i Lanett. Norges mest fargerike babyteppe, som er heklet i vårt helt eget Rainbow bomullsgarn!


Teppet er heklet i et mykt zigzag mønster i de vakreste regnbuefarger. Irish Eyes Baby Blanket. Dette teppe har eg strikket og det er veldig.

Her finner du lenker til gratis hekleoppskrifter på tepper. Babyteppe i havskummønster – med oppskrift ! Jeg har vært hjemme i Ulsteinvik i helga, og der har jeg en klar tendens til å havne opp med nye . Velkommen til vår nye side proppfull av gratis strikkeoppskrifter, inspirerende prosjekter og oppskrifter med og uten strikkemønster! Dette er den første oppskriften jeg lagde, som ble til da jeg fant ut at jeg skulle bli mamma for første gang.


Jeg trengte et teppe som ikke var så . Strikkefasthet 27m på pinne = 10cm. Andre oppskrifter i dette heftet. For noen dager siden fant jeg ut at jeg gjerne ville lage et vognteppe til lillegutt i magen.

Garnmengde: One size(1). Er fargen utgått, settes fargen automatisk til hvit. Under størrelsesguide ser du garnmengde og . DG276_06B Fiona vognteppe. Forslag til andre oppskrifter.


Med Målfrid Gausels nydelige oppskrift babyteppe kan du strikke babyteppe i varm og myk babyull. Verdens prematurdag og feires over hele verden. Mitt lille bidrag til denne dagen er oppskrift til et nytt prematurteppe til deg . Har lyst til å lage et fint vognteppe , men har ikke funnet en oppskrift jeg har fakt for enda.


Vi har fått eit lite tilskudd i gruppa vår her borte, og den lille jenta måtte jo få ein liten barselsgave! Så når vi var til Florida satte eg i gang med ei . Vi gir deg oppskriften her: Se hva du trenger til det vakre teppet her! Sjekk prisen og bestil i dag!


Inneholder oppskrift og komplett garnforbruk til valgt størrelse. Vognteppe strikket i Viking Baby ull (1 merino ull , superwash). Mønsterstrikk sterk vognteppe. Har begynt på ett nytt prosjekt.


Hadde så lyst å lære å hekle disse flotte . OPPSKRIFT HEKLET VOGNTEPPE.

Lekkert vognteppe i myk og varm alpakka. Kontstrikken gjør det veldig elastisk, og gir teppet et unikt uttrykk. Denne Pinnen ble oppdaget av Trine Lise. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.


Trenger du hjelp med en oppskrift ? Kontakt designer av oppskriften direkte:. Månedens oppskrift fra Stella Charming Design er Pluto, et nydelig. Dette er teppet som ingen har maken til og det egner seg svært godt som vognteppe.


Gratis oppskrift til Grand Elise som kan lastes ned fra Jarbo. Klikk nedenfor for mer informasjon. Jeg fikk noen spørsmål om hvor jeg hadde fått tak i oppskrift til disse teppene,.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg