onsdag 20. januar 2016

Fineste guttenavn

En mor på forumet søkte navnehjelp. Hun fikk flere hundre gode tips om flotte guttenavn. De er alfabetisk sortert under. Hvilket gutte navn synes du er finest ? Hva synes du er det aller fineste guttenavnet ? Navnedebatten - Foreldreforum. Fineste guttenavnene dere vet om.


Flere resultater fra forum. På jakt etter et sjeldent navn? Darius Zakarias Tirian Artemus Atticus Imre Noel. Hva er det fineste navnet du vet? Vi venter gutt og står helt fast på navn.


Kan jo ikke kalle han Lillebror eller Junior heller. Kan du nevne de fineste guttenavnene du vet om. Nevn det fineste jentenavnet og det fineste. Les også: Bailey () nektet å dø før søsteren var født . Guttenavn er mer robuste enn jentenavn på grunn av oppkalling, sier Ouren. Det fineste navnet du vet om - unntatt navnet på eget barn?


Hoppet for William er ikke like stort: Fra . Mette Garmannslund sier: 4. Katten min fikk navnet Herman. Vi trodde vi hadde fått . Kjært barn har mange navn, sier noen. Sjeldne guttenavn : Angell – stk.


Moderator Steffen, Svar: 9. POPULÆRE NAVN: Både Henrik, Jakob og Filip er på listen over fjorårets mest populære guttenavn. Se Norske topp guttenavn ogtopp jentenavn. Men det er også mange spennende navn som er populære i USA, men sjeldne her til lands. Julian synest er finest Kanskje fordi gutten vår heter det. Adrian er verdens fineste guttenavn stor klem fra guttemamma til en Adrian.


Verdens fineste guttenavn - Forelskelse - VG Nett Debatt Verdens fineste guttenavn NYTT TEMA. N r tr den om jentenavn er s stor tenkte jeg . Dec De fineste guttenavnene jeg veit om, som er mine favoritter akkurat n er: Kornelius . Norske Clementine I Sverige finnes det Kiwi , Cherry, Banan og Melon - alle . Fra forumet: Gi meg ditt fineste guttenavn ! Regnet med at det skulle ramle ned i hodet mitt, sånn som med førstemann ;) Kanskje du kan hjelpe meg? Har ikke mange kriterier . Ask anything you want to learn about hj by getting on ASKfm.


De peneste guttenavna jeg vet, er: Nei, . De fire guttenavnene Andreas, Kristian, Martin og Kristoffer har i fem år delt de fire første. Ja, for det heter bikkja mi Supert navn! Jeg syns Kristian er det fineste guttenavnet.


Litteraturens fineste navn. Mine barn har fått navn fra litteraturen, men i en kombinasjon der de skal være lett å forstå og si i skandinavia, ikke være motepreget . Hun trekker frem sjøen som det fineste ved Bodø. Emil, ble dette guttenavnet et kjært og populært navn på små gutter.


Storesøster heter Mira) . For navnet skal jo være det fineste , beste og herligste i hele verden, ikke sant? Siden vi også er en liten kulturell . I utgangspunktet ville jeg sagt guttenavn fordi det er gutter som . Verdens styggeste guttenavn Verdens styggeste guttenavn Henvendelser .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg