fredag 19. februar 2016

Dikt til mormor

Leter du etter et dikt til bestemor? Da har du kommet til riktig sted. Her har vi samlet flere dikt som handler om bestemor. Den BESTE mamma i verden, det er jo nettopp DEG! Har sett dette diktet på både kort til mødre, søstre, .

Dikt i begravelse - Anonymforum - Skravle. Noen som har fine dikt om OLDEMOR? Flere resultater fra forum. Rapporter et annet bilde Rapporter det støtende bildet. Mina har kjøpt et STORT påskeegg til bestemoren sin( min mamma).


I påskeegget er det en stor Nidars sjokoladepose da hun ELSKER . Min fine, vakre mormor: Jeg vil så gjerne vise hvor glad jeg er i deg.

Min-fine_-vakre-mormor-Jeg-vil-sa-gjerne-vise-hvor-gla. Du med de gode, nøttebrune øynene, og det strålende smilet. Du som alltid lytter og har kloke råd å gi. Et dikt til mormor (Nedlastbar lydbok) av forfatter Vigdis Hjorth. Se flere bøker fra Vigdis Hjorth.


Hør boken på din telefon eller nettbrett med ARK-appen. Se hva andre mener om denne boka, og fortell hva du mener selv! Overordnet post: Norbok. Helle står på overgangen til å bli ungdom. Hun ser med kritiske øyne på de voksnes verden, på deres normer og regler.


Jeg og søster skal lage et album med bilder og minner til vår bestemor siden hun fyller år. Vi vil gjerne ha noen fine dikt. Forfatter: Vigdis Hjorth Utgiver: Cappelen Illustrasjoner: Stand: . En hyllning, en hommage till långsamheten, till närvarons och livsnjutandets konst.


Kategori: Romanar og noveller. Dette er et dikt om savn, og det som skjer etter døden - vil jeg påstå!

Et dikt jeg skrev når jeg mistet min kjære, kjære mormor. Slik en mormor , du, som min, finnes ei, hvordan er din? Tusen takk for det fine diktet mormor :) Her er en sang jeg skrev til deg og tok opp dagen før du gikk bort 01. Viss eg vil ha någe å tenka på, tar eg fram det kunstverket av ein dug i Hardangersøm, som hu mormor broderte i seine kveldstimar, i dårligt lys. Hvor langt kan de tøyes . Ledig på hovedbiblioteket.


Hovedbiblioteket barn: av ledig. En bild suddig från en lur. Men du lurade aldrig nån. Jag lekte pirat i hallen. Jeg er så glad i dette diktet.


Jeg minnes min mormor , i mitt indre kan jeg fremdeles høre henne synge De nære ting. Ditt sinn monne flyve så vide.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg