onsdag 24. februar 2016

Når kan baby drikke vann

Jeg har aldri sett en mariusgenser med grå bunn og sort mønster. Stort sett alle mariuser som har grå som bunnfarge har . I en av Fjorden Cowboys-episodene har Lothepus på ein fin blå og grå genser. Oppskrift ligg gratis på dale.


Lue Størrelse: (2-4) 6-år.

Helt nydelig mariusgenser , falt helt for de fargene. God og varm mariusgenser håndstrikket i merino extra fine. Den har jeg laget i str. Et veldig varm, mykt og klør ikke garn. Genseren er strikket i fargene grå,hvit.


Lerke er et supert garnvalg til topper, jumpere, kardigans, gensere og kofter både til voksne og barn, og er like fint til strikking og hekling. Men langsomt kom lysten sigene igjen til å strikke marius mønster.

Marius genseren er strikket i Smart fra Sandnes Garn og fargene er koksmelert,. Marius er klassisk og her i en nydelig myk strikket genser som varmer for hunder. Mens de tradisjonelle genserne brukte saueullens naturlige farger – svart, grått, . Trenger hjelp til valg av farger på mariusgenser ! Skal strikke meg en genser nr to. Garnmengde: XS(1) S(1) M(1) L(1) XL(1) XXL(1). Mariusgenseren er en strikket genser med et mønster inspirert av tradisjonelle.


Er fargen utgått, settes fargen automatisk til hvit. Under størrelsesguide ser . Hvilke farger syns du er finest? Har litt lyst på de originale med blå som hovedfarge, men det finnes jo så mange andre fine og? FRONTET GENSEREN : Marius Eriksen, norsk skuespiller og idrettsstjerne i hopp og alpint, frontet genseren som senere skulle bli oppkalt etter . Strikket i Royal alpakka. Til meg selv,Go genser ! Jeg syns det er artig å leke med farger på mariusgenseren.


Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.

Alle Rauma Collection strikkede plagg er laget i 1 norsk ull og har en 1 norsk. Automatisk fargevelger til Nancy, Marius og Fana. Bordene ble bearbeidet, lusene utelatt og genseren strikket i andre farger enn sauesvart og hvitt. Men Ønskemamma, hun elsker sterke farger , så sort, turkis og . Kulepenn med Mariusmønster.


Tøffel med Mariusmønster. Bilde av Ullskjerf Marius. Vi har utvidet garnfamilien fra Solberg med mange nye, fine farger i alt.


I dag brukes mønsteret i en rekke ulike farger , som trykket mønster på både tekstiler . Litt liten i str, de fleste går opp en str. Denne genseren holder i generasjoner. Her viser jeg hvordan man strikker med to farger fra vrangen. Her strikker jeg en mariusgenser som. Jeg har strikket samme genser, i xs - den passer perfekt i vidden, men jeg.


Marius - genseren har brukt tida godt og holder fortsatt koken etter nesten år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg