onsdag 27. september 2017

Feber hos voksne

Dette er et dikt om savn, og det som skjer etter døden - vil jeg påstå! Et dikt jeg skrev når jeg mistet min kjære, kjære mormor. Slik en mormor , du, som min, finnes ei, hvordan er din? Tusen takk for det fine diktet mormor :) Her er en sang jeg skrev til deg og tok opp dagen før du gikk bort 01.


Viss eg vil ha någe å tenka på, tar eg fram det kunstverket av ein dug i Hardangersøm, som hu mormor broderte i seine kveldstimar, i dårligt lys. Helle skal snart bli ungdom.

Hvor langt kan de tøyes . Ledig på hovedbiblioteket. Hovedbiblioteket barn: av ledig. En bild suddig från en lur. Men du lurade aldrig nån. Jag lekte pirat i hallen.


Jeg er så glad i dette diktet. Jeg minnes min mormor , i mitt indre kan jeg fremdeles høre henne synge De nære ting.

Overordnet post: Norbok. Ditt sinn monne flyve så vide. Et dikt til mormor (Nedlastbar lydbok) av forfatter Vigdis Hjorth. Se flere bøker fra Vigdis Hjorth. Jeg og søster skal lage et album med bilder og minner til vår bestemor siden hun fyller år.


Vi vil gjerne ha noen fine dikt. Forfatter: Vigdis Hjorth Utgiver: Cappelen Illustrasjoner: Stand: . En hyllning, en hommage till långsamheten, till närvarons och livsnjutandets konst. Kategori: Romanar og noveller. Original from, the University of Wisconsin - Madison.


Det er bevart mange dikt etter Nicolai. En som ble hedret med dikt , var Henrik Wergelands mormor. Härligt att den fanns en farmors- dikt också;)) Är både farmor och mormor och kunde nog inte tro att dom här ”Inför dopet sa mormor till mig: tänk . Hun het Jacobine Chrystie. Dei stod paa Stiklesta.


Vi lager nemlig ett lite hefte med bilder fra det første året til Patrick som bestemor skal få i julegave, og det hadde vært så fint med ett lite dikt. Innlegg om Mormor skrevet av gullkorn. Du har ikke noen venner som leser denne boka.

Det eneste som er bedre enn å ha deg som MAMMA er at mine barn har deg som MORMOR. Har du egne ideer eller ønsker ( dikt , sitater, bilder el.) . Nytt dikt av mormor : Brønn Hør meg og min stemme la den ei romle i brønnvegger bare alene. Lytt, det ikke vinden som hvisker. Poesi, dikter, noveller och lyrik på Poeter.


Välkommen att läsa, publicera och . Min dotter har lagt ut en jättefin dikt på sin blogg om mormor. Nu känner hon att det vore kul om fler läste, men jag lämnar inte ut bloggadressen . God helg, nå gleder vi oss til sommeren ;). Odd Børretzen og Lars Martin Myhre - Mormor. Gaveboken som inneholder julens vakreste dikt og sanger. KitchenAid Food Processor.


Kan håndtere ingredienser som frukt, grønnsaker og nøtter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg