fredag 22. desember 2017

Hekle lyslykt oppskrift

Oppskrift på heklet lykt. La det være sagt: Dere spør om oppskrift på eget ansvar! Tenkte jeg skulle dele oppskriften min på den heklede lyslykten min. Heklet lyslykt oppskrift. Har lenge sett for meg en lykt som jeg har hatt lyst til å hekle ,.

Hver dag legger vi ut tips om en gratis hekleoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift , andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener . Har heklet denne lyslykten, og skrevet ned fremgangsmåten. Blir litt vanskelig å lage en oppskrift som passer alle, for alle bruker forskjellige . Da har jeg laget en oppskrift til deg! Strikke Maske: Gratis oppskrift på heklet lyslykt til lite norgesglass.


I denne videoen lærer du hvordan du skal hekle luftmasker, kjedemasker, fastmasker, halvstaver og.

Lær å hekle skjellmønster og opphøyde staver. Etiketter: barnematglass, gave, hekle , interiør, lykt. Denne oppskriften er veldig allsidig og kan utvides og redigeres til å . Trekk til krukker som kan brukes til småkaker, lyslykter etc. Har prøvd å skrive ned oppskrift , noe jeg aldri har gjort før. Du kan hekle på en blomst, hjerte eller andre ting.


Plagg: Interiør, Stikkord: Pynt, Påske. Lyslykt og serviettring. Lag en kul lyslykt til halloween med små edderkopper. Koselige lykter heklet i Perle bomullsgarn.


Det er ikke jeg som har skrevt dette jeg . Siden jeg fortsatt er hooked on zpagetti har det blitt heklet trekk til. Dagens oppskrift er en basic oppskrift på babylue i str 0-6mnd. Her har jeg heklet med pinne 3mm og det er bommulsgarn kjøpt på SøstreneGrene . DIY x 3: Lag selv pute, spisebrikke og trekk til lyslykt.

Liker du best å strikke eller hekle ? Her har du tre små prosjekter enten du foretrekker hekle - eller strikkepinnene. GULLUNGEN heklet barneteppe – gratis oppskrift. Instruksjonsvideo strikk fletter uten hjelpepinne – med gratis Lue oppskrift. Hun ville så gjerne ha med mine Baby Uggs som gave og jeg kastet meg rundt og strikka som bare det.


Veldig fin oppskrift på lyslykt , enkel å forstå. Har sett mange forskjellige oppskrifter på slike, men her kommer en forklaring på min helt enkle variant. Jeg kjøper mine på Nille. Fant endelig en oppskrift på Converce til voksne på nettet.


Det finnes mange oppskrifter på nettet på heklede lyslykter. Her er oppskriften jeg har. Har aldri skrevet noen hekleoppskrift før, men tok hvertfall utgangspunkt i. Bruk det du har av syltetøyglass og lignende og hekle trekk til dem.


Følg oppskrift til oransje lyslykt , men tilslutt hekler du omg med st i hver . Jorid med den fine bloggen Noe på hjertet har månedens tips i Boligpluss med heklede lyslykter ,( oppskrift finner du her). God Morgen Norge, på TV2. Noen som har en enkel og grei oppskrift på denne type lyslykt ? Men synes mange av de var uoversiktlig å følge.


Dette er en relativt lett oppskrift på hekla lyslykt. Denne har jeg heklet i Mor Aase bomull på krok 3.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg