fredag 22. desember 2017

Stripper trondheim

Her kommer oppskrift på babylue med ører :) Den er kjempe enkel å lage, også blir den sååå søt 3. Babylue i heklet bomullsgarn. Trekkbånd rundt ansikt og nakke. Påsydd dobbel rysj i knipling langs ansiktet og kniplingkant i nakken.


En enkel hekleoppskirft til en kjempesøt babylue med en applikasjon.

Luen er heklet med mm heklekrok og drops big merino garn. P Jeg hadde lyst å ha blomster på, . Søt heklet babylue fra FINN. GLOW GARN– Garn med reflekterende tråd i akryl, polyester Kjøp Glow garnet her! Nøster à gram = 1meter. Hekla julekuler (raud og kvit).


Glad for å ha garnbutkk i nærheten.

I tillegg: Restegarn til nebb (begge luer), øyevipper (rosa lue ) og. Enkel hekleoppskrift på en søt og unik babylue. Applikasjonen er heklet med faste masker og boblemasker. Siden den forrige luen jeg lagde til Julie var blitt for liten så måtte jeg hekle en ny.


Denne luen er i størrelse ca til 12 . Når jeg først hadde laget babyvotter, hadde jeg ikke lyst til å gi meg. Så derfor fant jeg ut at . Lua har ørelapper og snorer slik at den sitter godt på. Heklet lue til baby tynn modell. Kjempefin og myk barnelue med ørelapper.


Lua er heklet i deilig og mykt Eskimo ullgarn fra Drops design. Nå har jeg fått laget en enkel oppskrift på denne enkle lua :) Jeg setter stor pris på om du linker til siden min om du . Line Hagen hat diesen Pin entdeckt. Entdecke (und sammle) deine eigenen Pins bei Pinterest.


This Pin was discovered by Juni ministrikk. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.

Baby bootiese som var heklet i Nepal. Kontroller strikkefastheten ved å hekle en prøvelapp på ca. Det er foreslått flere ulike garnkvaliteter til hver lue.


Dette er en video om hvordan du hekler en snor. Hei :) Noen som har oppskrift til heklet baby lue og vil dele? Finner alt fra str år og opp på nett. Drømmer du om å lære å hekle ? Så vil jeg hjelpe deg på veien med denne nybegynnerguide. Finn videoer som illustrerer de mest brukte . Kan bestilles i flere farger og str.


Har ei venninne som fikk ei lita tulle for litt siden. Fant ut at jeg skulle hekle ei søt lita sommerlue, som jeg faktisk ble veldig . Luen er pyntet med en stor blomst og en vintage knapp i . Både lue og tøfler er heklet i Sandnes garn Lanett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg