mandag 19. februar 2018

Mote på 90 tallet

Oppskriften kan lastes ned gratis. Heklet teppe med Bohus-stjernen. Tenker i retning oldemorruter, noen som har en fin oppskrift på lur?


Har fått litt blod på tann og har lyst til å begynne NÅ, med noe garn jeg har liggende, så det. Se, så lekkert hekleteppe !

Kopiering og publisering av materiale og oppskrifter ,. Legg opp lm, hekle de sammen til. Vanskelighetsgrad: Mittel. einen Händler in Ihrer Nähe. Til dere som ville ha oppskrift til heklet babyteppe.


Prøv deg på denne oppskriften på en fin, heklet gardinkappe i vårt. Flossegarnet(Brusand kvalitet) egner seg meget godt til hekling.

Her finner du lenker til hekleoppskrifter på tepper. Fantastisk teppe satt sammen av ruter i ulike størrelser. Teppe med store og små bestemorruter. Produksjonsmetode: Hekling. Ta en titt på videoen og se hvordan du kan klare å hekle slike søte ruter!


Snart kan du lage et lite teppe ! Generell oppskrift : Luftmasker og staver. For en genial måte å lage et gulvteppe på! Det krever ingen heklenål eller søm for å få det til, bare hendene dine. Videoen viser hvordan du hekler en stjerne som du kan fortsette på til f. Dette teppet og luen designet jeg for bladet Familien i fjor til artikkelen om. Vi har også laget en video, som forklarer hvordan du hekler teppet.


Kan ikke alle masker og forkortelser i oppskrifter , men med filmen var det jo så . Norges mest fargerike babyteppe , som er heklet i vårt helt eget Rainbow. Finn garn i passende tykkelse og matchende farger.

Ull passer best til hekleteppe. Du trenger stoppenål, heklenål og saks. Det er mange som ønsker ein framgongsmåte på å hekle teppe av stoffremser. Du kan feste endane ved å legge dei langs kanten og hekle dei inne :) Lag teppet så.


Tusen takk for oppskrift :) Ønsker deg . LAST NED OPPSKRIFT BESTILL STRIKKEPAKKE HER! Først kan man starte med noen enkle oppskrifter , sier Frydenlund. Lyst på nytt teppe til stua? Her er en hekleoppskrift som gir deg et rundt, stort teppe til gulvet. Eller gjøre som her, og lage ditt eget hekleteppe.


Jakke og lue: st med enkelt garn og heklenål = cm. Få oppskriften på et lekkert pledd av heklede primulablomster. Jeg forelsket meg helt i et hekleteppe jeg fant på bloggen til Mias. Det finnes ikke oppskrift på teppet , så jeg har prøvd meg fram og latt meg . VEILEDENDE OPPSKRIFT - ALMA Ø1heklet teppe oppskrift zpagetti garn oppskrift på norsk.


Gratis oppskrift fra Drops.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg