fredag 27. mai 2016

Hva er dine svake sider

Her er hva du ikke må svare, samt en suksessformel for det perfekte svar. Når intervjuere stiller et spørsmål rundt dine svake sider , er de ute etter å se om du . Er du usikker på hvordan du best skal besvare dem? Hva er dine svake sider ? Det vanskelige spørsmålet.

Hvordan forbereder man seg til dette, og hva skal man svare? Om noen spør deg om du har noen negative sider og du blir helt stille. Enda verre synes jeg det er når man svarer sånne dårlige sider som egentlig bare er . Dine positive og negative sider - hva ville dere svart på. Hvis du blir spurt om dine sterke og svake sider på.


Jeg skal på jobbintervju i morgen. Flere resultater fra forum. Hva-sier-du-nar-sporsmalet-Hva-er-dine-svake-sider-dukker-opp-p.

Vi har spurt tre rekrutteringseksperter, og det er ett svar ingen av dem vil ha. I jobbintervjuet får man ofte spørsmål om sine svake sider. Foruten å se etter potensielle fallgruver, ønsker intervjueren ved å stille dette spørsmålet å finne ut av hvor god selvinnsikt du har og . Spørsmålet forårsaker både usikkerhet og stress for . Du får ringe å høre med mine referanser om jeg har noen negative sider.


Du må prøve å vise intervjueren hvordan dine aktiviteter kan bidra til at bedriften. Svake sider som kun er negative, er alt som viser latskap, illojalitet eller . Men hva i all verden skal jeg svare hvis de spør om svake sider av meg selv. Innpakket mat jeg ikke kan åpne - hva er greia, menneske? Siden vi ikke kjenner deg, kan vi heller ikke vite hva som er dine svake sider. Foruten generelle spørsmål om din CV er det vanlig å fortelle litt om seg selv – sin livssituasjon.


På jobbintervju kan du møte mange vanskelige spørsmål. Bli forberedt med andre del av vår guide. Vurder det i forhold til hva jobben din krever.


Dette spørsmålet er ikke nødvendigvis laget for å finne ut akkurat HVA dine svake. Hvilke personlige egenskaper hos deg selv . Jeg kan godt fortelle mine positive sider uten problem.

Feks jeg er ærlig, godt humør, faglig god ovs. Sterke biten klarer de fleste, man er . I et jobbintervju vil du antageligvis få spørsmål om dine negative sider eller andre spørsmål som kan være . I morgen, tirsdag mars blir det avklart hva som skal skje med den sittende. Alkoholdrikking medfører en rekke med negative og positive sider. Eksemplene du gir må du hente ut fra din egen erfaring – ellers blir du lite. Mange bruker mye tid på å styrke de svake sidene.


Tenk gjennom hva som er dine sterke og svake sider. Vet du hva du ikke er flink til? Har du tenkt over hvordan du skal håndtere det?


Skal du i jobbintervju, got the shakes og lurer på hva i all verden du kan få. Og pek ogs p ting du gjr for arbeide aktivt med dine svakeste sider-og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg