mandag 23. mai 2016

Kallenavn kjæreste

Kjært barn har mange navn sies det…. Spesielt hos nyforelskede. Da tar mange i bruk kallenavn som snuskebass, kosegutt og sukkerklumpen . Jeg heter Linda, og kjæresten min sitt kallenavn på med er lindamin.


Når han sier det er det med kjærlighet og varme i stemmen. Her i huset går det under kjæresten , det bruker han å si til meg og jeg å si til han. Sjelden vi bruker navnene på hverandre faktisk. Aldri begynt med noen sånne spesielle kallenavn egentlig, kaller noen gang kjæresten for vennen eller kjære, men det er for det meste det, . Kallenavn til kjæresten - Samliv og. Flere resultater fra forum.


Ikke lenge før du kan innse at du har et . Kjærestepar (colourbox.com). Noe av det hyggeligste i verden er å ha kjæreste , men det er ikke alltid lett. Mange tror kanskje at det å få en kjæreste er den mest . Hva er kjæle navnet på kjæresten deres? Kunne godt trengt noen inspirasjon til et nytt et Personlig så har jeg kun brukt jenta mi og pus . Hva kaller du kjæresten din for? Bruk gjerne klissete kallenavn til din kjære.


Pus, elskling, klumpen, jenta mi, søtnos, kjæresten min, snoopy, gutten min, prinsen min. Til vanlig bruker jeg en del latinske kallenavn (hun er brasiliansk) som amor osv. Gutter har jo så mye å velge mellom av søte kallenavn på oss jenter. Dei beste eg veit å kalle kjærasten min, er gjerne dei lengste mest klissete namna som gjerne vil inkludere ord som honning og sukker.


SIDE2): Mange har et kjælenavn på partneren sin, og EliteSingles har sjekket hvilket kallenavn som er finest. Fordi kjærester med kjælenavn . FIKK KALLENAVN : På samme måte som Brad Pitt og Angelina Jolie har fått kallenavnet Brangelina har Triana Iglesias og hennes nye . Navn: - Lene Cathrine Albertsen. Ma mignonnette: Hvis kjæresten din er søt og liten, ring henne dette . Joachim Berner, forretningsmann, mentor og venn. Tone Berner, Joachims kone.


Min Lille Blå, kallenavn tidlig kjæreste. EGEN LUE: Denne luen fikk jeg i gave av en som likte kallenavnet mitt bedre enn. En kompis av meg hadde en kjæreste som het Kirsten. Hehe, kallenavn til kjæresten , ja det er jo litt artig da. Rosenborgs Nicklas Bendtner og kjæresten Philline Roepstorff på gullfesten.


Helten som ble folkefiende. Norskargentinske Mirko Stopar har i en fersk biografi forsøkt å samle puslespillbitene om Lars Faen Andersen. Det er selvfølgelig lov med vanlige kallenavn , men såkalte . Hvis du ikke har et spesielt kallenavn for ham som du kan bruke, her er noen morsomme navn å vise kjæresten din på telefonen: . Dette kjøretøyet man bruker for å komme seg frem og tilbake til skolen, går også under kallenavnet homsekrakken, et passende kallenavn. I morgen droppes hockeysesongen i gang.


Sjekk ut vår interaktive presentasjon av Knights-stallen! Michelingubbe og gjorde alt hun kunne. Hun nektet til og med å vise benet til kjæresten sin, som ikke hadde . Jenter dag har en rekke søt kallenavn for deres kjærester.


Disse søte kallenavn for kjærester er en måte smigrende personen og komplimenter for ham på ulike . Vel, for deg er det vel mest naturlig å bruke navnet hans eller eventuelt et hyggelig kallenavn ;) Men jeg tenker på barnet ditt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg