onsdag 11. april 2018

Tørrhoste hos barn

Alle trenger en varm og myk lue i januarkulden. Hvorfor ikke strikke en selv? Luer er de aller beste strikkeprosjektene! Det går raskt, de er små, . Har endelig laget en oppskrift på en baggy - lue som jeg ble fornøyd med. En baggy lue i ull som passer for skolebarn, tenåringer og voksne med en ung stil.


Tar du ned bretten blir det baggy lue. P Men kjempe fin oppskrift , lett å forstå og lett å hekle:) Hilsen . Lua er strikket i Troll fra Hillesvåg Ullvarefabrikk. Jeg har hatt helt dilla på PetiteKnit sine oppskrifter den siste tiden. Først ut er baggylue eller baggyhue (på dansk) fra PetiteKnit. De er veldig enkle og jeg kommer til å skrive oppskriften på en.


Så her kommer oppskriften med min vri og bilder. Image may contain: person. No photo description available. Baggylue - oppskrift på gang :). Denne oppskrift er på norsk.


Lua strikkes rundt på rundpinne . Linni Meisters Farmen- lue har blitt en kjempehit. Her finner du oppskriften. Vi har laget lua i to mindre størrelser i tillegg til den originale, store baggy versjonen. Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift.


Noen ganger er det en ny oppskrift , andre ganger kan . Vinteren er kommet for fullt, og det er på tide å finne fram luer og votter! Heftet indeholder oppskrifter på Ankers Jakke, Ankers Kyse, Ankers Trøye,. Takk for oppskrift , har strikke lua i tykt alpakkagarn, bilde på bloggen min.


Garnpakken inneholder oppskrift og Knit Me Merino i valgt farge. Marsala (vanlig lue ) og 1Natur ( baggy lue ). Vanskelighetsgrad: Medel. Fin og varm baggy lue med flette av fire deler. Veldig enkelt og rask å strikke.


Enkel lue med god lengde som gjør den akkurat passe posete. Tusen takk for kjempefin oppskrift ! Har strikket en “ baggy ” lue til en tenåring og en litt kortere til meg selv. Nå regner jeg med flere bestillinger. Strikkeoppskrift PDF-fil.


Oppskrift på baggy blomsterlue. Det kan komme godt med i perioder . Og om du vil bruke denne oppskriften og legger resultatet ut på din . Fant en veldig enkel oppskrift på hvordan man kan lage en baggy lue. Jeg måtte prøve meg på den, og ble fornøyd med resultatet. Dersom du vil ha en baggy lue ( hengelue ) strikker du så langt du vil før du . Alt fra genser til deg selv, babysett og lue til kluter, putetrekk og strandveske.


Andre oppskrifter i dette heftet. Men om du tror at det er bare å bestille din egen baggy blå OL- lue , ja, da er du. Lue med mønster, strikket i Easy.


KOPIERES I FLENG: Det florerer av oppskrifter på nett på OL . Som sagt så har jeg strikka meg en baggy lue i Creative Galaxy. Brukte kun nøste, og oppskirften .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg