tirsdag 25. september 2018

Josefine spill

Som eg nevnte tidlegare så har eg kome inn i ein babyperiode. Eg vil aller helst kun strikke babyklede, rett og slett fordi det er søtt og det går . Ballongformet kjole uten fiksfakserier. Denne er enkel, morsom og rask å strikke på ganske tjukke pinner.


Riktig Godt Nytt År alle sammen! Denne babykjolen ble strikket i vår men jeg har ikke lagt den ut her før nå i og med at den ble overrakt mottakeren i helga som var da jeg .

I sommer strikket min søster dette kjolemønstret og jeg syntes den var så søt at jeg også ville strikke en, her er min versjon. Kjole med rundfelling og mønster, samt tøfler. Designer: Drops Design, Pris: Gratis, Språk: Norsk. Under kan du finne kjoler både med og uten mønster, strikket eller heklet, og i. En yndig babykjole strikket i vrangbor og med et vakkert . Heklet naturhvit og lysblå babyjakke med oppbrett på ermer og k. Strikket gul og hvit babyjakke.


STRIKKET POLOKJOLE - Tilgjengelig i flere farger.

RUTET KJOLE MED TEKSTUR - Tilgjengelig i . GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER. De aller fleste i Bluums egne, unike design og fra MeMini strikk , som er . Her finner du komplette garnpakker til babystrikk og strikk til småbarn. Forslag til andre oppskrifter.


Noen som har gode råd for hvordan vi for det første skal få gutten vår til å ikke våkne hver time om natten, og kanskje til og med hvordan . Få inspirasjon til å strikke - til Europriser! Køb og strik en Baby kjole og få farve og resultat som du ønsker. Mange opskrifter at vælge i mellem og dag til dag levering samt mulighed for gratis fragt. Vi har et stort udvalg i strikkede babykjoler.


Kjoler med hulmønstre, kjoler med rundt bærestykke - se mere her. Singeloppskrift Extrafine fra Mondial. Rillestrikket jakke i Hexa. Babys første fine kjole er ærmeløs, så den både kan bruges som sommerkjole og som spencer hele året.


Kjolen strikket i et superblødt garn, . Noen oppskrifter fortjener å være gratis, for hvem trenger vel ikke en kjappstrikka lue og et par deilige tøfler? Last ned og kos deg med å strikke.

Garnet som kjolen er strikket i er for lengst gått ut av produksjon, og det er etter opplysninger fra Sandnesgarn lov å dele denne oppskriften. En babykjole strikket i hvitt Lilleputtgarn fra Svane Garn( Svanedal Ullvarefabrikk) Er et utgått garn som jeg fant kun nøste av Det brune er Amor. Er ikke spessielt flink til å strikke så jeg trenger et lett. Mayflower Babykjole med Hulmønster er en fin babykjole med et fint hulmønster.


En lue strikket med vrangbord og et nydelig løvmønster. En nydelig babykjole med rader av blad på skjørtdelen til en liten prinsesse, samt puffermer. Denne kortermede kjolen har vaffelmønster i skjørt og krage. På kragen er det en applikasjon.


Overdelen er strikket av tykt garn. Fri frakt på bestillinger over 2kr. Tommelisekjole passer til både finbruk og hverdagsbruk. Helt tilfeldig startet både jeg og mamma i vår å strikke på samme kjole. Mønsteret er hentet fra drops sine sider: Baby Harriet mønster.


Da jeg var ferdig med det, ville jeg strikke en liten kjole. Bladde gjennom de oppskriftene jeg hadde, og valget falt på Smockie kjole fra .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg