fredag 14. september 2018

Oldemorsruter oppskrift

Her er min oppskrift på heklede bestemorruter! Hemmeligheten er å feste trådene underveis. Da slipper du den kjedelige jobben med det . Ta en titt på videoen og se hvordan du kan klare å hekle slike søte ruter! Snart kan du lage et lite teppe!


Generell oppskrift : Luftmasker og staver.

Oldemorsruter til vesker, tepper … … og alt du kan tenke deg i denne teknikken. Oppskrift tova oldemorsruter pdf. Garnet finner du på Nille og Coop Extra. Bestemorhekling er takknemlig arbeid.


Takk for detaljert oppskrift. Rikke Skullerudyears ago. Du må også lese oppskriften og se på diagrammet i tillegg til å se videoen. Stephanie til Paa Kanten, - oppskriften.

Materialer: Ullgarn i tre forskjellige farger som passer sammen. I denne boka finner du oppskrifter på bestemorruter, sirkler, sekskanter,. Detaljert beskrivelse av hvordan du kan hekle samme oldemorsruter til et teppe. Jeg har heklet noen oldemorsruter , som er et flott håndarbeid å ha liggende i veska. Vet foreløpig ikke hva jeg skal bruke rutene til, muligens . Da fikk jeg plutselig en tanke om å hekle oldemorsruter.


Disse skjerfene er inspirert av en oppskrift Rauma Ullvarefabrikk hadde i et hefte for . MERINOULL inneholder 1 merinoull. Deilig og myk merinoull som er superwash-behandlet slik at det spesielt godt egnet til baby- og barneplagg . Hvordan hekle sammen på siste omgang av oldemorsruter : Start med å. Endelig fant jeg en lettfattlig oppskrift som forklarer hvordan man gjor det! Jeg har ikke tenkt å skrive noen oppskrift på disse her, da det finnes en. Nedenfor ser du bildet av et babyteppe av oldemorsruter som jeg ble . Du har kanskje sett at 60- og 70-tallets oldemorsruter stadig dukker opp i motebildet?


Her får du oppskriften på et nydelig Paul Smith-inspirert . Søndags kveld viste mamma meg ei oppskrift på oldemorsruter. Gratis oppskrift fra garnstudio finner du ved å trykke Her. Anbefaler deg til et besøk der for å få hennes oppskrift på bestemorruter eller rett og slett bare til inspirasjon eller shopping av hennes flotte ting .

Toppen som går ned i en spiss i fronten fikk jeg tak i en gratis oppskrift til, via . Praktiske velser farge Praktisk velse: OLDEMORSRUTER EKSPERIMENTERING MED FARGER v. Heklemote fra 70-tallet. Noen er runde i midten, andre bare firkantet. Innlegg om oldemorsruter skrevet av Carina. ETA: You can find an all English version of the pattern here.


Her skal eg prøve å skrive ned ei oppskrift. Tøfler av oldemorsruter (eller bestemorsruter som jeg kaller det;) ). Det finst sikkert mange forskjellige . Slumreteppe i oldemorsruter. Sterkt inspirert av andre har også jeg begynnt å hekle oldemorsruter.


Stort og mellomstort hjerte - oppskrift. Tre strikkekluter (med oppskrifter ) og grunnen til at jeg aldri mer skal strikke de. Ja jeg har strikket maange kjøkkenkluter, og heklet oldemorsruter også. En variant av oldemorsruter - NB- engelsk oppskrift. Endelig kan jeg også kunsten med beste-eller oldemorsruter.


Er jo kjempe gøy og veldig lett! Jeg fant oppskrift hos Nøstebarn, gratis oppskrift , .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg