tirsdag 19. april 2016

Nettbutikker barn

Thea Kristine har blogget om fødselen av sitt døde barn. Og da handler det ikke om bruken av ordet englemamma , eller uke, for min. Det jeg reagerte på ved selve bloggen er en stor trist tittel, men . Jeg har også benyttet meg av blogger drevet av mødre til dødfødte barn.


Fra ikke-mamma til englemamma , er skrevet av Stine Hauge, og tar for seg . Ikke alle mødre blogger om alle de fine klærne eller lekene barna har.

ENGLEMAMMA : Martine blogger om livet som englemamma og gravid. Jeg finner mye inspirasjon til sunn matlaging på blogger og Instagram. Mange jeg følger på IG lager Overnight oats og det ser så utrolig godt ut, . Denne kontoen er privat. Følger du annikengjolme?


De er skrevet av en annen englemamma , som nok har truffet tankene til . Hun har mistet det kjæreste hun. Her har hun skrevet et innlegg på sin egen blogg om søsken. I Norge finnes det også .

Jeg vil først og fremst bruke denne bloggen , til å vise dere der ute, hvordan det er å leve som en englemamma. Vi mistet jo en liten jente i . Tusen takk til Elin for at vi har fått lov til å publisere tegneserien på nettsiden vår! Les intervju med Elin i Oss foreldre imellom 2. Lager tegneserie om seg selv . Det er englemamma , det, sier Angelica, og ansiktet sprekker opp i et stort smil.


De to møttes første gang i en TV2-reportasje hvor politikeren . Må nå uansett være lov å finne på et slikt navn til en blogg. Jeg mener at man ikke er noe englemamma før man har mistet en fullvoksen . For dere som har lest bloggen min tidligere, så vet dere at jeg har vært en treningsnarkom. Ligner på Matheo: Ina kan se mange likheter mellom Oliver og Matheo.


Ina skriver en blogg om å være englemamma. Livet falt i grus og vi fikk innblikk i en verden vi ikke kjente fra før. Her blogger jeg om livet som englemamma og veien videre gjennom et nytt svært angstfylt . Jeg låner denne listen fra bloggen om vesle Engelen Ingrid Louise. På bloggen Fem hjerter deler ho både dei gode og dei vonde dagane.


Tekstar med titlar som ting du ikke sier til en englemamma. To månader etter at Jonathan døydde, startar Cecilie bloggen ”Livet i .

Det er noe jeg lurer på. Hun engle-mammaen til Celine. Jeg er englemamma til Elias som vi mistet i krybbedød i fjor. Han ble nesten måneder. Etter vi mistet Elias, har vi fått et helt . Men jeg fant en blogg , eller, var allerede bevisst på en blogg som jeg.


Kroppsfokus er vel ikke den største blogg -gleden for min del! Englemamma til ei nydelig og helt perfekt babyjente f. PÅ NETT: Karoline Grimsmo og Thomas Pettersborg måtte dra alene hjem fra sykehuset. Nå blogger hun om sorgen og savnet etter sønnen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg