tirsdag 4. september 2018

Frost skøyter barn

Denne kremen eg kjempegod! Silkemyk og perfekt som fyll i kaker eller topping på cupcakes ! Du kan velge mellom å bruke oboy eller kakao, . Halloween gulrotcupcakes med ostekrem. Her finner du lenker til oppskrifter på cupcakes og muffins i alle varianter. En hvit, fløyelsmyk ostekrem -glasur er glasuren som de fleste kjenner fra gulrotkaken, mens i utlandet brukes den ofte som topping til cupcakes. Babyshowers, Utdrikningslag og Bursdager, vi lager kaker til alle anledninger.


Siden det er Valentine´s dag i dag ble det myke sjokolade cupcakes , toppet. En munnfull med disse sjokolade cupcakes idag får enhver til å . Når selve dagen opprant og ostekremen skulle lages fikk jeg full panikke for om cupcakene var vellykket og etter ett kjapt søk på nettet fant jeg . I dag har jeg lagd gulerotcupcakes med ostekrem for min datter. Hun har intoleranse mot melk så alt vi lager til henne må være melkefritt. Jeg har laget min egen variant av søtpotet- cupcakes.


I stedet for den veldig søte marshmallows-topping, pynter jeg med laktosefri ostekrem og . Rett og slett fordi rosa og turkis smørkrem ikke er min greie. Og fordi kakebaking ikke . Cupcakes har det vært lite av på bloggen min til nå gitt. Server gjerne sammen med andre småkaker til advent og jul.


Det finnes mange forskjellige typer frosting å dekorere cupcakes me her er tre av hovedvariantene. Se forskjellen, og finn din favoritt! Her er en liten video hvor jeg viser to ulike måter å pynte cupcakes på. Håper det er til hjelp for noen. Red velvet cupcakes med ostekrem til Høgskolen På Vestlandet sitt Arrangement : Bli blodgiver - vær en hverdagshelt.


Dette er oppskriften på Ann-Kristins Eidsvågs cupcakes med hjemmelaget karamell og ostekrem fra program to av Hele Norge baker. Programmet ble sendt på . For de som liker cupcakes og oreo er dette en fulltreffer! Damen bak bloggen Passion4baking pynter cupcakes med Wenche.


Idag har jeg bakt gulrot- cupcakes med ostekrem. Da er det bare å bake i vei, og be venner og familie på kaffi. Lek deg med smaker og sett sammen dine egne cupcakes – det som måtte passe best til . På torsdag hadde jeg middagsbesøk av noen venner. Skal lage cupcakes i dag og lurer på hva som er best oppå. Til denne oppskriften trenger du: Cupcakes.


Her har du oppskriften på verdens beste ostekrem! Muffins – eller cupcakes , som de kanskje også kan kalles – fra Lise Finckenhagen. Bringebær og hvit sjokolade i deigen, og ostekrem med . Sjokoladecupcakes med ostekrem og moreller. Sett ovnen på 1grader, over- og undervarme. Bland alt det tørre i en kjøkkenmaskin, tilsett smøret, og kjør på . Dette er en oppskrift på veldig enkle muffins , som jeg har toppet med ostekrem.


De kan varieres i det uendelige, og de er perfekte til selskap. I tillegg elsker jo barna dem. Bunnoppskrift : 180gr meierismør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg