onsdag 13. april 2016

Hundenavn tispe norsk

Finn ut hvor populært navnet på hunden din er. Lykke” er et flott navn for ei tispe , og til en hannhund Tiko eller Chico. Russiskinspirerte hundenavn har jo ellers en tradisjon i Norge , . Det er topp 1hundenavn i Norge tror jeg. Kjente flere Laika når jeg var barn, deriblant min favorittt (en Engelsk setter tispe ). Vil du et spesielt navn til hunden din?


Se om du finner et nytt favorittnavn! Mangler det et hundenavn ? Artig det med navn, har tre tisper nå,to av dem har jeg navngitt selv. Er du på utkikk etter et kult hundenavn til tispen ? Da har du kommet til riktig sted. Her finner du en alfabetisk liste med mange kule og fine . Lotto og Flax (heia norsk tipping). Fluffy og Marshmellow (forkortelse Marshy).


Tips til hundenavn - tispe innlegg 23. Trenger hjelp til et hundenavn til ei fin tispe :) innlegg 9. Kan noen gi meg ideer til et hundenavn ? Flere resultater fra forum. Jeg har fått en e-mail i fra ei amerikansk dame of norwegian heritage som er på jakt etter et typisk norsk hundenavn til tispa si. Laget en liten liste over de hundenavnene jeg syntes er fine.


Kanskje trenger du litt inspirasjon til navn på din nye valp. Jeg trenger forslag til navn på min lille tispe. Har ikke peiling hva hun skal hete. Noen som har forslag så hyl ut! Forslag på morsomme hundenavn ? Fine tispe -navn innlegg 22.


Engelske hundenavn ( tisper ) Tilsvarende popularitet på jentehunder i USA og . Så hyggelig at du vil ha et norsk navn! De fleste kanskje i søteste laget, men du. Kaliber 2 Kalinka, Kalix, Kalle, Kama. Kamerat, Kamill, Kamillo, Kandis . Jeg skal hente denne lille jenta til helga.


Men er så dårlig på dyrenavn. Norsk Kennel Klub har noen få regler du må følge når det gjelder navnevalg. Er det greit å ha tisper som heter Lillian, Anne og Emma? Har du en Border Collie som heter Bella? V - dessverre både hannhund- og tispe -navn samlet, men.


Forklaringer på omtrent hundenavn på nordsamisk. Info: Konrad Nielsen, boka Girjjo Gárjjo og Johan Anders O. Hundenavn , Kjønn, Lan Avkom, Født. Det blir altså ei tispe , jente, og navnet må starte på C!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg